איך להקים עסק: צעד אחר צעד מדריך מפורט למתחילים

מדריך איך להקים עסק

אתם רוצים לוודא שאתם מתכנים ביסודיות את פתיחת העסק, אך מבינים שהדברים כמעט וודאי ישתבשו.

כדי לנהל עסק מצליח, עליכם להסתגל לסיטואציות משתנות.

עריכת מחקר שוק מעמיק בתחום שלכם והדמוגרפיה של קהל הלקוחות הפוטנציאלי שלכם היא חלק חשוב ביצירת תוכנית עסקית.

זה כרוך בהפעלת סקרים, קיום קבוצות מיקוד ומחקר SEO ונתונים ציבוריים.

לפני שתתחילו למכור את המוצר או השירות שלכם, אתם צריכים לבנות מותג ולקבל מעקב אחר אנשים שמוכנים לקנות כשאתם פותחים את הדלתות שלכם לעסקים.

דברו עם כל יזם או בעל עסק קטן ותוכלו ללמוד מהר מאוד כי הקמת עסק דורשת עבודה רבה.

רעיון לא הופך לעסק ללא מאמץ.

חלק מהיזמים המתהווים מבינים את המאמץ הדרוש ליצירת עסק, אך יתכן שהם אינם מכירים את הצעדים הרבים הנדרשים להפעלת מיזם עסקי.

אם אתם מוכנים להשקיע מאמץ בבניית עסק, אתם תרצו לדעת את הצעדים הנדרשים כדי להשיג את היעדים שלכם.

משימות כמו שמות לעסק ויצירת לוגו הן ברורות מאליהן, אך מה עם הצעדים הפחות מהנים וחשובים לא פחות?

בין אם זה קביעת המבנה העסקי שלכם או יצירת אסטרטגיה שיווקית מפורטת, עומס העבודה יכול להיערם במהירות.

במקום לסובב את הגלגלים ולנחש היכן להתחיל, עקבו אחר רשימת הבדיקה העשויה שלושה צעדים כדי להפוך את העסק שלכם ליישות אמיתית.

01 – שפרו את הרעיון שלכם

אם אתם חושבים לפתוח עסק, סביר להניח שכבר יש לכם מושג מה אתם רוצים למכור, או לפחות את השוק אליו אתם רוצים להיכנס.

בצעו חיפוש מהיר אחר חברות קיימות בענף שבחרתם.

למדו מה מנהיגי המותג הנוכחיים עושים וחישבו כיצד תוכלו לעשות זאת טוב יותר.

אם אתם חושבים שהעסק שלכם יכול לספק משהו שחברות אחרות לא עושות (או לספק את אותו הדבר, רק מהיר יותר וזול יותר).

יש לכם רעיון מוצק ואתם מוכנים ליצור תוכנית עסקית.

אפשרות נוספת היא לפתוח זיכיון של חברה מבוססת.

הקונספט, מעקב המותג והמודל העסקי כבר קיימים.

כל מה שאתה צריך זה מיקום טוב והאמצעים למימון הפעולה שלך.

ללא קשר לאיזו אפשרות תבחרו, חיוני להבין את הנימוק שמאחורי הרעיון שלכם.

"שנית, אתם צריכים להבהיר למה אתם רוצים לעבוד עם הלקוחות האלה – האם יש לכם תשוקה להקל על חייהם של אנשים?

או ליהנות מיצירת אמנות כדי להביא צבע לעולמם?

זיהוי התשובות האלה עוזר להבהיר את המשימה שלכם.

שלישית, אתה רוצה להגדיר כיצד תספקו ערך זה ללקוחות שלכם וכיצד לתקשר את הערך בצורה שהם מוכנים לשלם. "

בשלב הרעיון, עליכם לחשוב על הפרטים העיקריים.

אם הרעיון אינו משהו שאתם מתלהבים ממנו או אם אין שוק ליצירה שלכם, ייתכן שהגיע הזמן לסיעור רעיונות אחרים.

02 – כתיבת תוכנית עסקית

ברגע שיש לכם את הרעיון שלכם במקום, אתם צריכים לשאול את עצמכם כמה שאלות חשובות:

  • מה מטרת העסק?
  • למי אתם מוכרים?
  • מהן יעדי הסיום?
  • כיצד תממנו את עלויות ההפעלה?

ניתן לענות על שאלות אלה בתוכנית עסקית כתובה היטב.

הרבה טעויות נעשות על ידי עסקים חדשים הממהרים לדברים מבלי להרהר בהיבטים אלה של העסק.

עליכם למצוא את בסיס הלקוחות היעד.

מי הולך לקנות את המוצר או השירות?

אם אינכם מצליח למצוא הוכחות לכך שיש ביקוש לרעיון, מה יהיה העניין?

ערכו חקר שוק

עריכת מחקר שוק מעמיק בתחומך ובדמוגרפיה של לקוחות פוטנציאליים היא חלק חשוב ביצירת תוכנית עסקית.

זה כולל עריכת סקרים, עריכת קבוצות מיקוד ומחקר SEO ונתונים ציבוריים.

מחקרי שוק עוזרים להבין את לקוח היעד שלכם – את צרכיו, העדפותיו והתנהגותו, כמו גם את הענף שלכם והמתחרים.

מינהל עסקים קטנים בארה"ב (SBA) ממליץ לאסוף מידע דמוגרפי כדי להבין טוב יותר את ההזדמנויות והמגבלות בשוק שלך.

לעסקים הקטנים הטובים ביותר יש מוצרים או שירותים המבדילים מהמתחרים.

זה משפיע באופן משמעותי על הנוף התחרותי ומאפשר להעביר ערך ייחודי ללקוחות פוטנציאליים.

קחו בחשבון תוכנית יציאה

כדאי גם לקחת בחשבון אסטרטגיית יציאה בעת עריכת התוכנית העסקית.

יצירת מושג כלשהו כיצד תצא בסופו של דבר מהעסקים מכריח אותך להסתכל לעתיד.

"כשאתם עולים על מטוס, מה הדבר הראשון שהם מראים לך? איך לרדת ממנו.

כשאתם הולכים לסרט, מה הם מציינים לפני שהשחקן מתחיל לשחק? איפה היציאות.

השבוע הראשון בגן הם מיישרים קו עם כל הילדים ומלמדים אותם איך לצאת מהבניין כשיש שריפה.

תוכנית עסקית עוזרת להבין לאן החברה הולכת, כיצד היא תתגבר על כל קשיים פוטנציאליים ומה צריך כדי לקיים אותה.

03 – תעריכו את הנכסים שלכם

לפתיחת עסק כלשהו יש מחיר, לכן עליכם לקבוע כיצד אתם הולכים לכסות את העלויות הללו.

האם יש לכם אמצעים לממן את ההפעלה, או שתצטרכו ללוות כסף?

אם אתם מתכננים לעזוב את העבודה הנוכחית שלכם כדי להתמקד בעסק, האם יש לכם כסף להתקיים כדי לפרנס את עצמכם עד שתרוויחו?

עדיף לגלות כמה יעלו עלויות ההפעלה שלכם.

חברות סטארט-אפ רבות נכשלות מכיוון שנגמר להם הכסף לפני שהפכו רווח.

זה אף פעם לא רעיון רע להעריך יתר על המידה את סכום ההון ההתחלתי שאתם זקוקים לו, שכן יכול להימשך זמן מה עד שהעסק יתחיל להכניס הכנסות.

בצעו ניתוח ל – break-even

אתם יכולים לקבוע כמה כסף אתם זקוקים ע״י ביצוע ניתוח break-even.

זהו מרכיב חיוני בתכנון פיננסי המסייע לבעלי עסקים לקבוע מתי החברה, המוצר או השירות שלהם יהיו רווחיים.

הנוסחה היא פשוטה.

עלויות קבועות / (מחיר ממוצע – עלויות משתנות) = נקודת Break-Even

כל יזם צריך להשתמש בנוסחה זו ככלי מכיוון שהיא מודיעה על הביצועים המינימליים שעל העסק להשיג כדי להימנע מהפסד כסף.

יתר על כן, זה עוזר להבין מהיכן בדיוק מגיעים הרווחים, כך שתוכלו להגדיר יעדי ייצור בהתאם.

להלן שלוש הסיבות הנפוצות ביותר לביצוע ניתוח שבירה:

  • 01 – קבעו את הרווחיות. זה בדרך כלל האינטרס הגבוה ביותר של כל בעל עסק. שאלו את עצמכם: כמה הכנסות אני צריך לייצר בכדי לכסות את כל ההוצאות שלי? אילו מוצרים או שירותים מפיקים רווח ואילו מוצרים נמכרים בהפסד?
  • 02 – מחיר מוצר או שירות. כאשר רוב האנשים חושבים על תמחור, הם שוקלים כמה עולה המוצר שלהם ליצור וכיצד מתחרים מתמחרים את המוצרים שלהם. שאלו את עצמכם: מהם התעריפים הקבועים, מהם העלויות המשתנות ומה העלות הכוללת? מהי עלות סחורה פיזית כלשהי ומה עלות העבודה?
  • 03 – נתחו את הנתונים. אילו נפחי סחורות ושירותים עליכם למכור כדי להיות רווחיים? שאלו את עצמכם: כיצד אוכל להפחית את העלויות הקבועות הכוללות שלי? כיצד אוכל להפחית את העלויות המשתנות ליחידה? כיצד אוכל לשפר את המכירות?

עקבו אחרי ההוצאות שלכם

אל תבזבז יתר על ההשקעות בעת פתיחת עסק.

הבן את סוגי הרכישות הגיוניות לעסק שלך והימנע מהוצאות נוספות על ציוד חדש ומפואר שלא יעזור לך להגיע ליעדים העסקיים שלך.

ז'אן פאלדן, מייסד ומנכ"ל Rare Form New Media, אמר כי "הרבה סטארט-אפים נוטים להוציא כסף על דברים מיותרים.

"עבדנו עם סטארט-אפ שהיה בו שני עובדים, אך הוצאנו סכום עצום על שטחי משרדים שיתאימו ל -20 איש.

הם גם שכרו מדפסת מתקדמת מקצועית שהתאימה יותר לצוות של 100 (היו לה מקשי מפתח למעקב אחרי מי היה הדפס מה ומתי).

השקיעו כמה שפחות כשאתם מתחילים ורק על הדברים שחיוניים כדי שהעסק יצמח ויהיה הצלחה.

מותרות יכולות להגיע כשאתם הוקמו. "

אם אתה זקוק לסיוע כספי, הלוואה מסחרית דרך בנק היא נקודת התחלה טובה, אם כי לעתים קרובות קשה לאבטח את אלה.

אם אינך מצליח לקחת הלוואה בנקאית, אתה יכול לבקש הלוואה לעסקים קטנים דרך מנהל עסקים קטנים.

חברות סטארט-אפ הדורשות מימון משמעותי מראש, אולי תרצו להביא משקיע.

משקיעים יכולים לספק כמה מיליוני דולרים ומעלה לחברה מתקדמת, מתוך צפייה שלתומכים יהיה תפקיד מעשי בניהול העסק שלך.

לחלופין, תוכל לפתוח בקמפיין מימון קהל הון לגיוס סכומי כסף קטנים יותר מגיבויים מרובים.

Crowdfunding סייע לחברות רבות בשנים האחרונות, ויש עשרות פלטפורמות מימון קהל אמינות המיועדות לסוגים שונים של עסקים.

בחרו את הבנק הנכון

בבחירת הבנק העסקי המתאים, גודל חשוב.

מרקוס אנואר, מייסד שותף של OhMy.Canada ממליץ על בנקים קהילתיים קטנים יותר מכיוון שהם תואמים את תנאי השוק המקומיים ויעבדו אתכם על סמך הפרופיל העסקי הכולל ואופכם.

"הם לא כמו בנקים גדולים שמסתכלים על ציון האשראי שלך ויהיו בררניים יותר להלוואת כסף לעסקים קטנים", אמר אנואר.

"לא רק זה, אלא שבנקים קטנים רוצים לבנות איתך קשר אישי ובסופו של דבר לעזור לך אם תיתקל בבעיות ותפספס תשלום.

דבר טוב נוסף בבנקים קטנים יותר הוא שההחלטות מתקבלות ברמת הסניף, שיכולות להיות הרבה מהיר יותר מאשר בנקים גדולים שבהם החלטות מתקבלות ברמה גבוהה יותר. "

אנואר מאמין שכאשר אתה בוחר בנק לעסק שלך, עליך לשאול את עצמך את השאלות הבאות:

  • מה חשוב לי?
  • האם אני רוצה לבנות מערכת יחסים קרובה עם בנק שמוכן לעזור לי בכל דרך אפשרית?
  • האם אני רוצה להיות עוד חשבון בנק כמו שבנקים גדולים יראו בי?

בסופו של דבר, בחירת הבנק המתאים לעסק שלך מסתכמת בצרכים של העסק שלך.

פירוט צרכי הבנקאות שלך יכול לעזור לצמצם את המיקוד שלך למה שאתה צריך לחפש.

קבעו פגישות עם בנקים שונים ושאלו שאלות כיצד הם עובדים עם עסקים קטנים כדי למצוא את הבנק המתאים ביותר לעסק שלכם.

04 – קבעו את המבנה העסקי החוקי שלכם

לפני שתוכל לרשום את החברה שלך, עליך להחליט איזה סוג ישות מדובר.

המבנה העסקי שלך משפיע משפטית על כל דבר, החל מאופן הגשת המסים שלך לחבות האישית שלך אם משהו משתבש.

אם אתה הבעלים של העסק לגמרי בעצמך ומתכנן להיות אחראי לכל החובות וההתחייבויות, תוכל להירשם לבעלות יחידה.

הזהירו כי מסלול זה יכול להשפיע ישירות על האשראי האישי שלך.

לחלופין, שותפות, כשמו כן היא, פירושה ששני אנשים או יותר אחראים באופן אישי כבעלי עסקים.

אתה לא צריך ללכת לבד אם אתה יכול למצוא שותף עסקי עם כישורים משלימים משלך.

בדרך כלל כדאי להוסיף מישהו לתערובת שיעזור לעסק שלך לפרוח.

אם ברצונך להפריד את האחריות האישית שלך מהתחייבות של החברה שלך, מומלץ לשקול להקים אחד מכמה סוגים של תאגידים.

זה הופך את עסק לישות נפרדת מלבד בעליו, ולכן, חברות יכולות להחזיק ברכוש, לקחת אחריות, לשלם מיסים, להיכנס לחוזים, לתבוע ולהגיש תביעה כמו כל אדם אחר.

עם זאת, אחד המבנים הנפוצים ביותר לעסקים קטנים הוא התאגיד עם אחריות מוגבלת.

למבנה היברידי זה ההגנות החוקיות של תאגיד תוך מתן אפשרות להטבות מס של שותפות.

דריק ג'ורדן, מנהל עורך דין בג'ורדן, אמר דריק ג'ורדן, "תאגידים, במיוחד תאגידי C, מתאימים במיוחד לעסקים חדשים שמתכננים 'לצאת לציבור' או לחפש מימון מצד בעלי הון סיכון בעתיד הקרוב.

בסופו של דבר, זה תלוי בך לקבוע איזה סוג יישות הוא המתאים ביותר לצרכים הנוכחיים שלך ולמטרות העסקיות העתידיות שלך.

חשוב ללמוד על המבנים העסקיים השונים הזמינים. אם אתה נאבק להחליט, לא רעיון לדון בהחלטה עם יועץ עסקי או משפטי.

05 – רישמו את העסק ברשויות המס

כדי להפוך לגוף עסקי מוכר רשמית, עליכם להירשם לממשלה.

תאגידים יזדקקו למסמך "מאמרים בהתאגדות", הכולל את שם העסק שלך, מטרת העסק שלך, מבנה תאגידי, פרטי מניות ומידע אחר אודות החברה שלך.

אחרת, תצטרך לרשום את שם העסק שלך, שיכול להיות שמך החוקי, שם פיקטיבי "לעשות עסקים בשם" (DBA) (אם אתה הבעלים הבלעדי), או את השם שעליו הגעת לחברה שלך .

יתכן שתרצה לנקוט צעדים לסימן מסחרי של שם העסק שלך להגנה משפטית נוספת.

רוב המדינות דורשות שתקבל DBA.

אם אתה שותפות כללית או בעלות פועלת בשם פיקטיבי, יתכן שתצטרך להגיש בקשה לתעודת DBA.

עדיף ליצור קשר או לבקר במשרד פקיד המחוז המקומי שלך ולשאול לגבי דרישות ותשלומים ספציפיים.

באופן כללי, כרוך בתשלום דמי רישום.

לאחר שתירשם את העסק שלך, ייתכן שיהיה עליך לקבל מספר זיהוי מעסיק (EIN) ממס הכנסה.

אמנם הדבר אינו נדרש לבעלות יחידה ללא עובדים, אך בכל מקרה תרצה להגיש בקשה לקבלת אחד מהם כדי להפריד בין המסים האישיים והעסקיים שלך, או פשוט לחסוך לעצמך את הבעיה אחר כך אם תחליט להעסיק מישהו.

מס הכנסה סיפק רשימת בדיקות כדי לקבוע אם תידרש EIN לניהול העסק שלך. אם אתה זקוק ל- EIN, אתה יכול להירשם באופן מקוון בחינם.

עליך גם להגיש טפסים מסוימים כדי למלא את התחייבויותייך למס הכנסה פדרלי ומדיני.

הטפסים הדרושים לך נקבעים על ידי המבנה העסקי שלך.

יהיה עליך לבדוק באתר המדינה שלך מידע על חובות מס ספציפיות ומקומיות למדינה.

השיגו את כל הרישיונות וההיתרים הנדרשים

עסקים מסוימים עשויים לדרוש גם רישיונות והיתר פדרלי, ממלכתי או מקומי.

המקום הטוב ביותר להשיג רישיון עסק נמצא בבית העירייה המקומי שלכם.

לאחר מכן תוכל להשתמש בבסיס הנתונים של SBA כדי לחפש דרישות רישוי לפי סוג מדינה ועסק.

עסקים וקבלנים עצמאיים בענפים מסוימים נדרשים להחזיק רישיונות מקצועיים.

דוגמא אחת לרישיון עסק מקצועי היא רישיון נהיגה מסחרי (CDL).

אנשים עם CDL מורשים להפעיל סוגים מסוימים של כלי רכב, כגון אוטובוסים, טנקים ונגררים לטרקטורונים.

CDL מחולק לשלושה כיתות: כיתה א, כיתה ב וכיתה ג.

עליך גם לבדוק עם עירך ומדינתך כדי לברר אם אתה זקוק להיתר מוכר המאשר לעסק שלך לגבות מס מכירות מהלקוחות שלך.

אישור מוכר מכיל מספר רב של שמות, כולל היתר מכירה חוזרת, היתר מכירה חוזרת, רישיון היתר, אישור משווק, תעודת מכירה חוזרת, מספר תעודת זהות מס המדינה, מספר מפיץ, רישיון מפיץ או תעודת רשות.

חשוב לציין כי דרישות ושמות אלה משתנים ממדינה למדינה. אתה יכול להירשם לקבלת אישור מוכר דרך אתר ממשלת המדינה של המדינות בהן אתה עושה עסקים.

בירדן אומרים כי לא כל העסקים צריכים לגבות מס מכירות (או לקבל אישור מוכר).

"לדוגמה, בדרך כלל מס מכירות בניו יורק אינו נדרש למכירת מרבית השירותים (כגון שירותים מקצועיים, חינוך ושיפורי הון בנדל"ן), רפואה או מזון לצריכה ביתית," אמר ג'ורדן.

"כך, למשל, אם העסק שלך מוכר רק תרופות, אינך זקוק להיתר מוכר של ניו יורק.

אבל יש לגבות מס מכירות בניו יורק בשילוב עם מכירת מוצרים אישיים מוחשיים חדשים, שירותים, שירות טלפוני, שהות במלונות, ואוכל ומשקאות (במסעדות). "

06 – דאגו לפוליסת ביטוח

זה עשוי להחליק את דעתך כמשהו ש"תסתכלי אליו "בסופו של דבר, אך רכישת הביטוח המתאים לעסק שלך היא צעד חשוב שצריך לקרות לפני שתשגר רשמית.

התמודדות עם מקרים כמו נזק לרכוש, גניבה או אפילו תביעה על ידי לקוחות יכולה להיות יקרה, ועליך להיות בטוח שאתה מוגן כראוי.

אם לעסק שלך יהיו עובדים, תצטרך, לכל הפחות, לרכוש תגמולי עובדים וביטוח אבטלה.

יתכן שתזדקק לכיסויים מסוגים אחרים בהתאם למיקומך ולענף שלך, אך לרוב העסקים הקטנים מומלץ לרכוש ביטוח אחריות כללית (GL) או פוליסת בעל עסק.

GL מכסה נזקי רכוש, נזקי גוף ופגיעה אישית בעצמך או בצד ג '.

אם העסק שלך מספק שירות, ייתכן שתרצה גם לשקול ביטוח אחריות מקצועית.

זה מכסה אותך אם אתה עושה משהו לא בסדר או שאתה מזניח לעשות משהו שהיית צריך לעשות בזמן שאתה מפעיל את העסק שלך.

07 – בנו את הצוות שלכם

אלא אם כן אתה מתכנן להיות העובד היחיד שלך, תצטרך להעסיק צוות נהדר כדי להפיל את החברה שלך מהשטח.

ג'ו זוואדצקי, מנכ"ל ומייסד MediaMath, אמר כי יזמים צריכים לתת לאנשים "לאנשים" בעסקים את אותה תשומת הלב שהם נותנים למוצריהם.

"המוצר שלך בנוי על ידי אנשים", אמר זוודסקי.

"זיהוי צוות המייסד שלך, הבנת אילו פערים קיימים ו [קביעה] כיצד ומתי תתייחס אליהם צריך להיות בראש סדר העדיפויות.

להבין כיצד הצוות יעבוד יחד …

זה לא פחות חשוב. הגדרת תפקידים ואחריות, חלוקת עבודה , איך לתת משוב או איך לעבוד יחד כשלא כולם באותו החדר יחסוך לך הרבה כאבי ראש בהמשך הקו. "

08 – בחרו את הספקים שלכם

ניהול עסק יכול להיות מכריע, ואתה והצוות שלך כנראה לא תוכלו לעשות הכל לבד.

לשם נכנסים ספקי צד ג '. חברות בכל ענף מתחום משאבי אנוש ועד מערכות טלפוניות עסקיות קיימות כדי לשתף איתך פעולה ולעזור לך לנהל את העסק שלך טוב יותר.

כשאתה מחפש שותפים ל- B2B, תצטרך לבחור בקפידה.

לחברות אלה תהיה גישה לנתונים עסקיים חיוניים ורגישים, ולכן חשוב למצוא מישהו שתוכל לסמוך עליו.

אנחנו ממליצים לשאול ספקים פוטנציאליים לגבי החוויה שלהם בענף שלך, הרקורד שלהם עם לקוחות קיימים ואיזה צמיחה הם עזרו ללקוחות אחרים להשיג.

Daily News Daily מציע ביקורות על מיטב הספקים במגוון רחב של קטגוריות מוצר ושירותי B2B.

09 – מיתוג ופרסום

לפני שתתחיל למכור את המוצר או השירות שלך, אתה צריך לבנות את המותג שלך ולקבל אנשים הבאים שמוכנים לקפוץ כשאתה פותח את הדלתות המילוליות או הפיגורטיביות שלך לעסקים.

צור לוגו שיכול לעזור לאנשים לזהות בקלות את המותג שלך, ולהיות עקביים בשימוש בו בכל הפלטפורמות שלך, כולל אתר החברה החשוב ביותר שלך.

השתמש במדיה החברתית כדי להפיץ את הבשורה על העסק החדש שלך, אולי ככלי קידום מכירות להציע קופונים והנחות לעוקבים לאחר ההשקה.

הקפד גם להתעדכן בנכסים דיגיטליים אלה עם תוכן רלוונטי ומעניין אודות העסק שלך ותעשייה.

לדברי רותן בואן, מומחה קשרי לקוחות ב- EastCamp Creative, יותר מדי חברות סטארט-אפ הן בעלות הלך הרוח הלא נכון באתרי האינטרנט שלהם.

"הבעיה היא שהם רואים באתר שלהם עלות ולא השקעה", אמר בון.

"בעידן הדיגיטלי של ימינו זו טעות ענקית.

בעלי העסקים הקטנים שמבינים עד כמה זה חיוני לנוכחות מקוונת נהדרת, יקבלו רגל על ​​התחלתם של חזק."

יצירת תכנית שיווקית החורגת מההשקה שלך חיונית לבניית קהל לקוחות על ידי הפסקת הרף על העסק שלך.

תהליך זה, במיוחד בהתחלה, חשוב לא פחות מאשר לספק מוצר או שירות איכותי. .

בקשו מהלקוחות להצטרף לתקשורת השיווקית שלכם

כשאתה בונה את המותג שלך, בקש מהלקוחות והלקוחות הפוטנציאליים שלך אישור לתקשר איתם.

הדרך הקלה ביותר לעשות זאת היא באמצעות טפסי הצטרפות.

אלה הם "צורות הסכמה" שניתנו על ידי משתמשי אינטרנט, המאשרים לך ליצור איתם קשר עם מידע נוסף על העסק שלך, על פי דן אדמונסון, מייסד ומנכ"ל Dronegenuity.

אדמונסון מסר כי "טפסים מסוג זה נוגעים בדרך כלל לתקשורת בדוא"ל ומשתמשים בהם לעתים קרובות במסחר אלקטרוני כדי לבקש אישור לשלוח עלוני מידע, חומר שיווקי, מכירת מוצרים וכו 'ללקוחות.

"אנשים מקבלים כל כך הרבה דוא"ל שנזרק והודעות אחרות בימינו, שכדי לגרום להם להצטרף לשירותים שלך בצורה שקופה, אתה מתחיל לבנות אמון מול הלקוחות שלך."

טפסי הצטרפות הם נקודת התחלה מצוינת לבניית אמון וכבוד מול לקוחות פוטנציאליים.

עם זאת, חשוב לדעת כי טפסים אלה נדרשים על פי חוק.

חוק CAN-SPAM משנת 2003 קובע דרישות לדוא"ל מסחרי של נציבות הסחר הפדרלית.

חוק זה אינו חל רק על דוא"ל בכמות גדולה, הוא מכסה את כל ההודעות המסחריות בהן החוק מגדיר "כל הודעת דואר אלקטרוני אשר מטרתה העיקרית היא פרסום מסחרי או קידום של מוצר או שירות מסחרי.

" על כל אימייל המפר את חוק זה קנסות של יותר מ- 40,000 $.

10 – הגדילו את העסק שלכם

ההשקה והמכירות הראשונות שלך הן רק תחילת המשימה שלך כיזם.

כדי להרוויח ולהישאר מעל לציפה, אתה תמיד צריך לגדול את העסק שלך.

זה ייקח זמן ומאמץ, אבל תצאי מהעסק שלך מה הכנסת אליו.

שיתוף פעולה עם מותגים מבוססים יותר בענף שלך הוא דרך נהדרת להשיג צמיחה.

פנה לחברות אחרות או אפילו לבלוגרים המשפיעים ובקש קידום כלשהו בתמורה לדוגמא או שירות מוצר בחינם.

הצטרף לשותף עם ארגון צדקה, והתנדב לזמנך או למוצרים שלך בכדי להוציא את שמך שם בחוץ.

כדי לצמוח את העסק שלך במהירות, עיין בטיפים לצמיחה העסקית שלנו.

טיפים אלה יסייעו בהשקת העסק ויביאו לצמיחה, אך לעולם אין תוכנית מושלמת.

אתה רוצה לוודא שאתה מתכונן היטב לפתיחת עסק, אך כמעט ודאי שהדברים ישתבשו.

כדי לנהל עסק מצליח, עליכם להסתגל לסיטואציות משתנות.

"תהיה מוכן להסתגל", אמרה סטפני מוריי, מנכ"לית ומייסדת חברת Fiddlestix Candy Co.

ברגע שזה בפעולה הדברים משתנים, ואתה צריך להיות מוכן ומוכן להסתגל ולפתור בעיות במהירות.

כיזם, הערך שלך טמון בפתרון בעיות בין אם זה המוצר או השירות שלך לפתור בעיות עבור אנשים אחרים או שאתה פותר בעיות בתוך הארגון שלך. "