פתיחת עסק למסחר אלקטרוני היא קלה. להצליח זה קשה

פתיחת עסק למסחר אלקטרוני היא קלה. להצליח זה קשה

אז החלטתם שאתם רוצים לפתוח עסק למסחר אלקטרוני, קודם כל תנו לי להגיד לכם בהצלחה וברוכים הבאים, השאלה שתמיד נשאלת לאחר שהחלטנו שאנחנו מעוניינים בעסק שכזה היא מה בפועל צריך לעשות, כל הפרטים כאן.

אז החלטת שהגיע גם הרגע שלך להצטרף לעולם המסחר האלקטרוני, אם אתה רוצה להקים אתר מסחר אלקטרוני, אבל לא יודע מאיפה להתחיל?

מאמר זה יעזור לך להתחיל היום עסק למסחר אלקטרוני. אבל זה לא אומר שהעסק ישגשג, או אפילו ישרוד.

מטרת התרגיל היא לא להגיע לעסקי מסחר אלקטרוני אידיאליים.

נהפוך הוא מה שאני מנסה לעשות כאן זה להוציא אותך מהשיתוק שלך ולהניע אותך לפתוח עסק של מסחר אלקטרוני.

ברגע שתפעילו אותו לזמן מה, תוכלו ללמוד את השיעורים ולהתחיל מחדש במידת הצורך.

הנה כמה מגמות מסחר אלקטרוני שאולי יעניין אתכם לפני שתתחילו לעסוק בפתיחת החנות שלכם, עדכני ל 2021.

אז מה אתם צריכים בכדי להתחיל עסק מסחר אלקטרוני?

  • שם למותג
  • הצעת מכירה ייחודית
  • אתר
  • מוצרים
  • יכולת לגבות תשלום
  • יכולת לספק את הסחורה
  • תנועה מוסמכת

אם יש לך את כל האמור לעיל, יש לך עסק של מסחר אלקטרוני.

בהתאם לבחירות שתקבל, תוכל להתחיל לייצר הכנסה קטנה מיד.

מאותה נקודה ואילך, תוכל להמשיך ולהתאים היבטים שונים בעסקי המסחר שלך, כדי לייעל את הרווחים.

הערת אזהרה: לא קל להרוויח. לכן, למרות שתוכל להרוויח הכנסות ראשוניות, סביר להניח שההוצאה שלך תהיה גדולה יותר.

וודא שיש לך את המשמעת הכספית לקצץ את ההפסדים שלך בעת הצורך. וודא שאתה לא שאפתן יתר על המידה בהוצאות שלך על פרסום בתשלום לקליק.

בוא עם שם מותג

ברוב המקרים, שם המותג ושם התחום זהים. אז וודא שאתה משתמש בשם מותג שלקוחות יכולים לזהות עם קטגוריית המוצרים שלך ואת המיקום שלך. ולפני שתשלים את החלטתך, גלה כיצד לבחור שם דומיין.

למה אנשים צריכים לקנות ממך?

חייבת להיות סיבה כלשהי שאנשים יקנו ממך. יש פשוט יותר מדי אתרי מסחר אלקטרוני-מדי כדי להצדיק עוד אחד.

זה מסתכם ביצירת תוכנית שיווק . אל תשקיע יותר מדי זמן על זה לעת עתה. אי אפשר להגות את הנוסחה המנצחת בפעם הראשונה שלך. בחר גישה שמושכת אותך, ועצב אותה תוך כדי.

הקימו את האתר

אם אתה בקיא בטכנולוגיות מקוונות, אתה כבר יודע להפעיל אתר מסחר אלקטרוני. אם לא, צעד זה עשוי להיראות כמפחיד ביותר.

מכיוון שאנו מנסים להקים עסק מסחר אלקטרוני ביום, הגיוני שתשקול פתרון מסחר אלקטרוני מארח כגון Shopify.

בחר את המוצר שלך

למרות שאתה יכול למכור כמעט כל דבר באינטרנט, בהתאם למועד האחרון של יום להניע את העסק שלך, הנה כמה אפשרויות מהירות שיכולות לעבוד:

  • בחר משהו זמין מקומי עבורך, שיכול להיות משווק במקומות אחרים.בחר מוצר דיגיטלי, כגון ספר אלקטרוני.
  • באופן אידיאלי, זה לא אמור להיות זמין במקום אחר, אבל זה לא משהו שתוכלו לנהל ביום.

הגדרת תשלומים

אם אתה הולך עם פתרון מסחר אלקטרוני, יש סיכוי טוב שהוא מגיע יחד עם אפשרויות לביצוע תשלומים, אחרת היית נרשם למנגנון תשלום בסיסי כגון PayPal.

התכונן ללוגיסטיקה

מכיוון שאנחנו ממהרים, איננו יכולים להקים תוכנית הגשמה מורכבת. אז האלטרנטיבות שלך הן:

  • אם בחרת למכור מוצרים דיגיטליים, סביר להניח שהפתרון שלך מספק לך מנגנון למסירתם באופן אוטומטי.
  • מכיוון שהנפחים הראשוניים עשויים להיות נמוכים, תוכלו לשקול משלוח של הסחורה בעצמכם; פעם ביום. רוב ספקי הלוגיסטיקה של צד שלישי יציעו לכם גם אפשרויות איסוף. עם מכירות נמוכות ותכופות, לא תצליחו לנהל משא ומתן על מחיר טוב בתחילה. אבל זה ישתנה ברגע שהנפחים שלך יעלו.

חשב את התקציב שלך לפרסום

אם תקרא מספר מאמרים באתר המסחר האלקטרוני, תלמד על שיטות שיווק רבות, למשל, שיווק שותפים, שיווק הפניות, קידום אתרים, בניית קישורים, בין היתר. אבל לעת עתה, אתה יכול לפגוש את הקרקע על ידי הפעלת קמפיין PPC.

עסק למסחר אלקטרוני זו רק ההתחלה

לאחר שביצעת את כל האמור לעיל, עליך להתחיל לקבל קצת תנועה באתר המסחר שלך. בהתאם להחלטות שקיבלת, תוכלו להתחיל להמיר כמה מבקרים. ועם זה מתחיל המסע הנצחי של הגדלת יחס ההמרה שלך.

התהליך המתואר לעיל רחוק מלהיות ממצה, אך הוא יביא אתכם לדרך. מאותה נקודה, עליכם ללמוד ולהמשיך להשתפר.

ברוך הבא לעולם המסחר האלקטרוני. שצעדי התינוק שלך יפנו לצעדים ענקיים של הצלחה.