Pinterest In Facebook Out גלה את הכוח בשיווק עם פינטרסט.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
Pinterest In Facebook Out גלה את הכוח בשיווק עם פינטרסט.

במה נעסוק בכתבה

מתוך פינטרסט לעסקים, למה כדאי לנו לשווק את המוצר שלנו שם, מה אנחנו יכולים להרוויח מהקהל יעד שלנו, איך השיווק בפינטרסט עובד
מתוך פינטרסט לעסקים, למה כדאי להתחיל לשווק שם.

לאורך תקופה ארוכה ועד לכתיבת המאמר הזה פייסבוק היא ללא ספק שחקנית משמעותית בתחום הפרסום מודעות.

עם מיליארדי גולשים בחודש פוסטים שעולים ללא סוף, היא הפלטפורמה לשווק את המוצר שלנו לאיזה קהל יעד שנרצה.

אבל את זה אתם כבר יודעים, הרי אין מי שלא מכיר את הפלטפורמה של פייסבוק וכמה היא טובה ומעולה, נכון לפייסבוק יש את השגעונות שלהם עם המודעות.

אבל עדיין כבודה במקומה מונח.

לרכישת קורס פינטרסט לחץ כאן.

אז מה זה פינטרסט ולמה לשווק שם?

אבל.. המאמר הזה לא מתעסק דווקא בפייסבוק, אלה ברשת חברתית יחסית קטנה, עם 250 מיליון גולשים בחודש, וקטנה זה הכל עניין של יחסיות.

פינטרסט היא רשת חברתית שבה יש לנו את היכולת לפרסם את המוצרים או הרעיונות שלנו לאנשים ע״י המחשה בתמונות.

פינטרסט עובדת בצורה של לוחות ופינים, לוחות אפשר להסתכל על זה כסוג של ארגון הפרופיל , פינים זה התוכן שאנחנו מפרסמים (הפוסט שלנו).

אם נשתמש במילות מפתח נכונות ללוחות ולפינים שלנו וכמובן נעלה תוכן איכותי נצליח להגיע למקומות הראשונים בפינטרסט, את הכל אני מסביר בקורס שלי שיווק בפינטרסט.

למה זה טוב?

מה יותר מעביר את המסר טקסט או תמונה?, תחשבו על זה רשת חברתית שכל כולה מסתמך על תוכן ויזואלי למשתמש, אין דרך יותר קלה להמחיש את הרעיון שלנו לגולש.

אז למה לשווק בפינטרסט?

ביחס לפלטפורמות אחרות , בפינטרסט הקהל נמצא כדי לצרוך מידע, הוא אקטיבי למידע והוא מעוניין במה שיש לך להציע!

בניגוד לפייסבוק או אינסטגרם ששם המשתמשים באים בעיקר לצרוך מידע פאסיבי ולהתעדכן מה קורה עם החברים שלהם.

יתרון נוסף בפינטרסט, הגולשים שם הם גולשים בתחילת הדרך שעוד לא יודעים מה הם מחפשים, ואולי לנו יש את הפתרון בשבילם.

ביחס לפייסבוק או אינסטגרם התחרות בפינטרסט נמוכה בהרבה, הרשת עצמה עוד בתחילת הדרך למרות שהיא הרבה שנים כבר נמצאת ובתקופה האחרונה מגדילה את הצמיחה שלה.

פינים (פוסטים) שמחזיקים לאורך זמן, מהרגע שהעלת פוסט לפינטרסט והצלחת להתברג במקומות הראשונים/

אתה תישאר שם לתקופה ארוכה, וכפי שציינתי מקודם התחרות היא נמוכה.

שורת חיפוש מתקדמת המציעה לנו מונחי חיפוש שקהל היעד שלנו מחפש, בצורה זו ניתן לטרגט מידע ותוכן לקהל שלנו בצורה מדוייקת יותר.

לפתיחת חשבון עסקי בפינטרסט.

ואם זה לא מספיק, הנה עוד כמה עובדות מעניינות

  • יש מעל 75 מיליארד רעיונות בפינטרסט.
  • 87% מהמשתמשים רכשו מוצר בגלל פינטרסט.
  • 72% מהמשתמשים, משתמשים בפינטרסט כדי לדעת מה לקנות מחוץ לרשת.
  • 93% מהמשתמשים הפעילים בפינטרסט , משתמשים בה כדי לתכנן קנייה, 87% מהם טוענים שם רכשו בגלל פינטרסט!

לרכישת קורס פינטרסט לחץ כאן.

איזה נתון מטורף ש 87% מהמשתמשים קונים מוצרים בגלל פינטרסט!!! , כמה זה שווה לנו להתחיל ולקדם את עצמנו ברשת החברתית הזו.

לא משנה אם אנחנו מגיעים מהעולם של מסחר אלקטרוני בשופיפיי

ווקומרס , או לחלופין מעולם שיווק השותפים או שיש לנו עסק פיזי, זה מכרה זהב שפשוט אין לו תחליף.

אנחנו רק צריכים להתחיל להוציא את ארגז הכלים ולהתחיל לכרות, ולכרות כמה שיותר.

לרכישת קורס פינטרסט לחץ כאן.

ספרו לנו מה אתם חושבים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פתיחת חנות שופיפיי

אל תחמיצו את ההזדמנות שלכם לפתוח חנות בפלטפורמת שופיפיי, ולנהל עסק מכל זמן ובכל מקום.