כמה עולה להשתמש בשירותים של מומחי שופיפיי – SHOPIFY EXPERT

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
כמה עולה להשתמש בשירותים של מומחי שופיפיי - SHOPIFY EXPERT

במה נעסוק בכתבה

כאחת מפלטפורמות הסחר האלקטרוני הפופולריות ביותר שקיימות, Shopify מביאה יתרונות רבים ליזמים מכל הסוגים.

חלק מהיתרונות הללו יכולים להיות מיידיים, בעוד שאחרים ידרשו ידע קצת יותר מעמיק.

עבור מי שמתכנן להשיק חנות למסחר אלקטרוני, שופיפיי מציעה אפשרות אחת להפסיק עם רמת גמישות גבוהה ופשוטה לניהול ביום יום.

אמנם אתה יכול להתמודד עם רוב משימות הניהול הבסיסיות בפשטות מספיק, אך רוב הסיכויים שתזדקק לעזרתו של מומחה בשלב מסוים.

מציאת מפתח שופיפיי מתאים יכול לעזור בשיפור חנות המסחר האלקטרוני שלך במגוון דרכים.

אבל הצעד הראשון שלך צריך להיות זיהוי מדיוק של מה אתה צריך, ולהעריך את העלויות של אותו ייעוץ מקצועי.

האם אתה צריך מומחה?

שופיפיי היא פלטפורמה קלה לניהול ומגיעה עם מגוון מלא של כלים שיסייעו לך בבניית החנות שלך למסחר אלקטרוני ואז להרחיב אותה.

למרות שאפילו למתחיל להקים חשבון ולבנות חנות בסיסית במהירות ובקלות, אם אתה רוצה שיהיה לך מותג מקצועי יותר, הרי שמפתחים יהיו האפשרות הטובה ביותר שלך.

ידע טכני הוא תחום בו רוב המוכרים החדשים של Shopify זקוקים לעזרה וזה מעבר לבנייה הפשוטה של החנות שלך.

אם החנות שלך נראית לא מקצועית, או שאתה לא לגמרי מבין מה זה SEO או כיצד להשתמש בה בצורה הטובה ביותר, אז מומחה הולך להיות חיוני.

מה שאתה משלם יהיה תלוי בתחומים שאתה צריך עזרה בהם, כך שהבנת נקודות החוזק והחולשה שלך תהיה חיונית.

"אתה לא יכול לחכות שלקוחות יבואו אליך. אתה צריך להבין איפה הם, ללכת לשם ולגרור אותם בחזרה לחנות שלך. "

Paul Graham, Y COMBINATOR

מהי העלות של שכירת מומחה?

לפני שאתה מתחייב לשלם עבור עזרה ממומחה מקצועי, עליך לבצע פירוט של העלויות הצפויות שלך.

זה יהיה תלוי בתוכנית שאתה מנוי לה.

כל תוכנית הזמינה מ- שופיפיי מעניקה לך גישה שונה לכלים, והתוכנית שתבחר תהיה תלויה במשאבים הכספיים שלך, כמו גם בחיוניים הדרושים לך.

תצטרך גם לתקצב את עלויות רישום הדומיין שלך

כמו גם את כל האפליקציות בתשלום בהן ניתן להשתמש כדי לגרום לחנות המסחר האלקטרוני שלך להיות מקצועית ככל האפשר.

מפתח אתר יכול להדריך אותך בתהליך ראשוני זה ולעזור לך לקבל החלטות לגבי מה אתה צריך ומתי.

שקול את הדברים הבאים:

איזה סוג חנות אתה רוצה שתהיה לך? – מה אתה רוצה שהחנות שלך תציע, הידע שלך יהיה טכני יותר. קבלת הערכה ממפתחי אתרים של שופיפיי תהיה תלויה במה שתשתמש בהם.

איזה מומחה אתה צריך? – ברור שאתה רוצה מישהו שיש לו ניסיון עם Shopify, אך רמת הניסיון תכתיב את המחירים שהם מציעים. ככל שיש למומחה פחות ניסיון, כך עליכם לשלם פחות.

לכן כל כך חשוב שתקדיש את הזמן להבין בדיוק מה אתה רוצה מהחנות שלך, וכמה עזרה תצטרך לבנות את החנות המושלמת ההיא.

עלויות בסיסיות

אמנם לכל טובי מפתחי שופיפיי יהיו בעלי מחירון ותחומי התמחות משלהם, אך הרוב יציע אפשרויות לגבי תעריף שעתי או שיעור משימה.

מומחים מסוימים יעלו למעלה מ -1,500 דולר עבור פיתוח של סחר אלקטרוני במיטוב סחר אלקטרוני, אם כי ישנם מומחים אחרים עם תוכניות התחלה נמוכות יותר

אך וודאו כי אתם מתמודדים עם מומחים אמיתיים שעסקו בעסקים ומועברים עם איכות, בזמן, ובתוך התקציב נחשב לקצה התחתון של הספקטרום.

אם הצרכים שלך אינם כה עמוקים, ייתכן שתוכל אפילו להעסיק מומחה שיעבוד על בסיס שעתי, עם שיעורי הצעה של $ 25 + לשעה בלבד.

זה יכול לעזור להוריד את העלויות שלך, אך ישקף גם את היעדר המומחיות הייעודית במשרה מלאה.

ככל שתצטרכו עזרה יותר, זה יעלה לכם.

עבור חנויות המתכננות לפתח חנות גדולה ומורכבת יותר עם תכונות מותאמות אישית או 100 שנות מק"ט ונוכחות סולידית באינטרנט

אתה יכול לצפות לשלם בין 1,500 ל 10,000 $ +

ודא שאתה מבין מה אתה מקבל עבור התשלום שלך, והבטיח כי אותם מומחים מהשורה הראשונה

הם בעלי ניסיון שניתן להוכיח הן עם Shopify והן עם מסחר אלקטרוני באופן כללי.

מציאת המומחה הנכון

לפעמים זה יכול להיות די מסובך למצוא את המפתח המתאים של שופיפיי.

אתה רוצה למצוא את האנשים המתאימים לתפקיד, אבל אתה לא רוצה שיטענו יתר על המידה על משהו פשוט יחסית.

ישנם שלושה שלבים למציאת האפשרות הטובה ביותר שתתאים למה שאתה מחפש. הם:

1. שאלו יזמים אחרים

בין אם הם סוחרים רק ב- שופיפיי או שיש להם גם חנות לבנים וטיט, קהילות יזמים מקומיות הן משאב נהדר.

לא רק שהם יכולים לעזור לך לזהות את מה שאתה צריך, אלא שהם גם יכולים להדגיש טעויות שהם עשו, כלומר אתה יכול להימנע מהם.

הקשיב לעצות שלהם ושלב אותה בתוכנית הצמיחה שלך.

אם מומלץ לך מומחה של שופיפיי אחד, אל תסמוך על זה יותר מדי.

תמיד עשה את בדיקת שלך, ובדוק שהם עבדו עם פרויקטים בגודל דומה בעבר.

2. בדוק את מדריך המומחים של Shopify

אם הקהילה המקומית שלך לא מצאה לך אפשרות טובה, אתה תמיד יכול להסתכל במדריך המומחים של שופיפיי.

פונקציה זו מאפשרת לך לסנן את החיפוש שלך כך שתקבל את הייעוץ המומחה בתחומים שבהם אתה זקוק לו יותר.

ניתן להתאים את המסננים הללו גם לפי התקציב, כלומר לעולם לא תיפגע בעלויות לא צפויות.

לבסוף, זו אפשרות טובה מכיוון שהפילטרים מאפשרים לך גם לחפש לפי מיקום, ולהיות בעל מומחה מקומי יותר יכול להועיל בגלל מודעות רבה יותר לדמוגרפיה של צרכנים מקומיים.

3. ראיין את המועמדים שלך וקרא את המלצות לקוחותיהם

תמיד ראיין את הבחירות המובילות שלך עבור מפתחים אפשריים.

אתה יכול לעשות זאת באופן אישי או באמצעות שיחת וידיאו, אך לא משנה מה תבחר, וודא שתהיה לך רשימת שאלות מוכנה.

אתה צריך להבטיח שהם יידעו בדיוק מה אתה רוצה ושיהיה להם את הכישורים והניסיון הדרושים כדי להשיג לך את מה שאתה מחפש.

היזהר מהבטחות שנראות לא מציאותיות, וודא תמיד שאתה יודע מה אתה הולך לשלם בטווח הרחוק.

ולבסוף, קראו את המלצות הלקוחות שלהם ובקשו הפניה!

מומחה ב- שופיפיי יכול לעזור לך להקטין את העלויות שלך ואת הרווחים שלך לעלות.

להיות יזם יכול להיות פירושו לקבל הרבה תפקידים שונים, ואם אתה נאבק בשיווק דיגיטלי, במיתוג או בצד הטכני של בניית חנות המסחר האלקטרוני שלך, אז מפתחי האינטרנט של שופיפי יכולים לעזור לך להתמקד בעשייה של מה אתה הכי טוב.

ספרו לנו מה אתם חושבים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *