11 אסטרטגיות מסחר אלקטרוני שהחנות שלכם צריכה כדי להצליח

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
11 אסטרטגיות מסחר אלקטרוני שהחנות שלכם צריכה כדי להצליח

במה נעסוק בכתבה

כשאתם עושים חיפוש באינטרנט למוצר מסויים, יש סיכוי שתתקלו בהמון מתחרים מהעולם שלכם שמציעים בדיוק את אותו מוצר.

נגיד שאתם רוצים למכור תכשיט מסויים, אבל כל המתחרים שלכם מוכרים את אותו מוצר בדיוק, איך יוצרים את הבידול?

יש המון תחרות מקוונת לעסקים בתחום המסחר האלקטרוני, לכן לדעת להבדיל את עצמך ולהוציא את שמך שם חיוני.

אסטרטגיות השיווק צריכות להתמקד בלכידת אנשים המחפשים מוצרים, ושימוש פעיל במספר אסטרטגיות כדי לגרום לאנשים לרצות למצוא אותך.

יש שם מספר גדול של אסטרטגיות שיווק למסחר אלקטרוני, ובפוסט זה אנו נבחן 11 מהאסטרטגיות החיוניות ביותר בהן תוכלו להשתמש כדי להבדיל את עצמכם ולהשיג יותר מכירות.

כמעט כל עסקי המסחר האלקטרוני יכולים וצריכים להשתמש באסטרטגיות שיווק בעלות נמוכה.

אני מחשיב את הטקטיקות הללו כאבני היסוד של אסטרטגיה שיווקית של מסחר, מכיוון שאפילו פעולה אחת יחידה (כמו עדכון מילות מפתח או סתם פוסט בלוג אחד) יכולה להניב תשואה לשנים הבאות.

1 בצעו אופטימיזציה לאתר שלכם במנועי החיפוש

אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) היא עדיין חלק מהותי בשיווק ואתה רוצה לוודא שהאתר שלך וכל דפי המוצר האישיים שלך מותאמים באופן מלא למילות המפתח המדויקות שהקהל שלך מחפש.

מחקר מילות מפתח יכול לעזור בכך.

תוכלו לבדוק את המדריך המלא שלנו לביצוע מחקר מעמיק בנושא מילות מפתח.

היזהרו גם מהבדלי ניב.

האם הם מחפשים "שעון" במקום "שעונים" וודא שאתה מבצע אופטימיזציה למילות מפתח אלה בצורה נכונה, גם אם האוכלוסייה הכללית מחפשת אותן פחות באופן כללי.

2 תכללו ביקורות על מוצרים

אני לא יכול להפריז בחשיבות של ביקורות.

84% מהאנשים סומכים על ביקורות מקוונות כמו שהם סומכים על חבריהם.

כאילו זה לא מספיק משמעותי, 88% מהמשתמשים משלבים ביקורות בהחלטת הקנייה שלהם. אינך יכול להרשות לעצמך לדלג על ביקורות.

ישנם המון תוספים לאפליקציות וורדפרס ו- Shopify שמקלות על העלאת ביקורות (שיכולות לכלול תמונות וסרטונים) לדפי המוצר שלך.

Yotpo ו- Pixlee הם שניהם שירותים מעולים שיכולים לעזור בכך.

3 השתמשו בתוכן שיווקי

עבור עסקים רבים בתחום המסחר האלקטרוני, שיווק תוכן פירושו בלוגים, אך גם יכול לכלול שימוש במגנטים להוביל כמו ספרים אלקטרוניים כדי להביא לקוחות לאתר שלך ולעודד אותם לרכוש או להירשם לרשימת הדוא"ל שלך.

שיווק בתוכן הוא בחינם אם אתה עושה זאת בעצמך, אם כי אתה יכול גם לשכור משווקי תוכן כדי לפתח עבורך את האסטרטגיה שלך או לכתוב את הפוסטים לגמרי.

זכור שהבלוג שלך לא אמור להתייחס למוצרים החדשים שיש לך.

במקום זאת, אם אתה חברת מסחר אלקטרוני שרוצה לקדם קו חדש של בגדי כושר, כתוב פוסט המדבר על התכונות השונות שאנשים צריכים לחפש בבגדים כאשר הם מבצעים תרגילים מסוגים שונים.

תתפלאו כמה אנשים בגוגל דברים כמו "מה עלי ללבוש ליוגה" או "איזה בגדים עלי ללבוש קיקבוקסינג?" לא רק אנשים מחפשים תשובות, הם גם מוכנים לקנות את הבגדים האלה.

4. פוסטים של אורחים

אתה יכול להרחיב את טווח ההגעה לבלוגים ופרסומים אחרים, להציב את התוכן שלך בפני קהל חדש ולקבל כמה קישורי מפתח לאתר שלך.

הגש פוסטים רק לפרסומים איכותיים וסמכותיים מאוד שאתה רוצה שהעסק שלך ישויך אליהם, ורצוי רק לפרסומים עם קהל קוראים מעורב.

5 התמקדו ברשתות חברתיות

שיווק במדיה חברתית הוא לגמרי בחינם (אלא אם כן אתה מוציא אותו במיקור חוץ) וזו דרך מצוינת לבנות ולטפח קשרים עם לקוחות.

זה יכול גם לעזור לך להתחבר למשתמשים חדשים בזכות שיתוף, המלצות פייסבוק ואלגוריתמים שחולקים את מה שחבריך מתמודדים עם.

כשמדובר בשיווק במדיה חברתית למסחר אלקטרוני, וודא שאתה מתמקד ביחסי לקוחות יותר מסתם בלי סוף ובקידום בלעדי של מוצרים משלך.

אתה רוצה גם לענות במהירות על שאלות כדי להימנע מנטישת עגלות.

6 השתמשו במשפיעים בתחום

תלוי באילו משפיעים אתה בוחר, זה אולי לא יהיה בעלות נמוכה כל כך, אבל עבור הרבה עסקים קטנים או בינוניים יחסית של מסחר אלקטרוני, שיווק משפיעים אינו צריך לעלות הרבה.

אם אתה משתמש באסטרטגיה זו, תרצה לפנות למשפיעים שקהל היעד שלך עוקב אחריהם.

משפיעים על מיקרו יכולים להיות יעילים באותה מידה, גם אם יש להם רק 12,000 עוקבים במקום 12 מיליארד.

משתמשים בדרך כלל סומכים על מיקרו משפיעים יותר, הרואים בהמלצותיהם לגיטימיות יותר.

חלקם עשויים לבקש תשלום, אחרים עשויים רק לרצות קבוצה של מוצרים בחינם.

זו יכולה להיות השקעה, אבל אם יש להם קהל פעיל ומעורב, לכו על זה. זה יהיה שווה את זה.

7 שיווק במייל

שיווק בדוא"ל הוא חלק מאבן היסוד בשיווק, ואם אתה לא חושב שהוא יכול להיות יעיל, אתה טועה.

באמצעות ויזואליות נהדרת וקופירייטינג נהדרים, תוכלו להציע הצעות ממוקדות, מודעות מוצר והצעות הנחה לקהל שמעוניין כבר במוצר שלכם.

כלול התאמה אישית בהודעות הדוא"ל שלך במידת האפשר.

הוסף שמות משתמשים לשורת הנושא של הדוא"ל, או שלח המלצות בהתאמה אישית אוטומטית על בסיס רכישות קודמות עם רשימות דוא"ל מפולחות.

זה יעזור לכם מאוד, מכיוון שמחקר מקרה אחד מצא כי לאימיילים מותאמים אישית אוטומטיים היה שיעור פתוח גבוה ב -75% מאלו שחסרים התאמה אישית.

8 נצלו את אינסטגרם

אינסטגרם היא פלטפורמה חזותית ביותר, כאשר כל הדגש הוא על תמונות וסרטונים.

זוהי גם פלטפורמה בה המשתמשים מתרגשים לעסוק במותגים, כך שזה הפיתרון האידיאלי לעסקים המסחר האלקטרוני שמוכרים מוצרים.

אתה יכול להפיק את המרב מהפלטפורמה על ידי הפיכת Instagram שלך לעסקי.

חנויות Shopify ומותגים נבחרים מסוימים יכולים ליצור פוסטים שניתן לרכוש בפועל, שבהם אתה מתייג מוצרים בתמונות שלך.

כאשר משתמשים לוחצים עליהם, הם רואים מידע בסיסי כמו מחיר והם יכולים ללחוץ שוב לרכישה.

אסטרטגיות קידום ממומן

פרסום באמצעות תשלום לפי לחיצה (PPC) משתמש במערכת הצעות מחיר, בה אתה מציע עבור מיקומי משתמשים ואז אתה משלם כאשר משתמשים בודדים מבצעים פעולות אלה (כמו קליקים או המרות).

זה יכול לעלות יותר מהאפשרויות הקודמות, אבל זה גם מאפשר לך להיות אגרסיבי יותר במיקוד לקהל שלך ובהצבת המוצרים שלך לפניהם.

9. Google AdWords

בעזרת Google AdWords אתה ממקד למילות מפתח ספציפיות, וביעילות מתמודד עם הצעות מחיר להופעה בחיפושים רלוונטיים.

מודעות מוצגות מעל לתוצאות החיפוש ומעניקות לך יתרון.

AdWords יכולה לעזור לך ליצור קשר עם משתמשים המחפשים באופן פעיל מוצרים או שירותים מסוימים, כלומר הם ממשיכים להמשיך במעגל המחקר או הקנייה, והופכים את AdWords למערכת חשובה להשקעה בה.

10 מודעות בפייסבוק או אינסטגרם

מודעות פייסבוק ואינסטגרם פועלות תחת אותו ממשק, ולכן אנו מכניסים אותן יחד כאן.

מודעות אלה פועלות באופן שונה מ- AdWords.

במקום למקד למשתמשים לפי כוונת חיפוש ולהראות להם מודעות כאשר הם מחפשים אותך, אתה ממקד למשתמשים על סמך איכויות שונות כמו גיל, עניין ומיקום כדי להציג להם את המוצר שלך.

זה שיווק נכנסים במיטבו, וזו דרך נהדרת ליצור ביקוש ולהכיר למשתמשים את המוצרים שלך.

11 מיקוד מחדש

מיקוד מחדש הוא הנוהג של שליחת מודעות ממוקדות למשתמשים ספציפיים שכבר יצרו קשר עם המותג שלך.

זה יכול לכלול מיקוד למשתמשים ש:

  • ביקר לאחרונה בדפים מסוימים באתר שלך
  • רכשו מכם בעבר
  • הם מנויי דוא"ל
  • היו לקוחות בעבר, אך כבר לא התעסקו

השורה התחתונה

יש הרבה אסטרטגיות שיווק למסחר אלקטרוני, א מה שסקרנו הוכיחו את עצמם כאמינים והיעילים ביותר עבור רוב העסקים המסחריים.

יש כאן מגוון רחב של אפשרויות. הם נעים בין בחינם ומיידי לאלה שיידרשו חודשים ואלפי דולרים ליישום.

כולם שווים וכולם יכולים לעבוד בעצמם.

עם זאת, תוכנית השיווק שלך צריכה לכלול מגוון של טקטיקות אינדיבידואליות שונות המשתמשות בשיווק נכנסות ויוצאות גם כדי למקד את הקהל שלך לחלוטין.

ספרו לנו מה אתם חושבים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *