לאלו מכם שרוצים לפתוח חנות מבוססת נישת שעונים, הנה 10 סוגי השעונים שאולי כדי שתכירו נכון לשנת 2019
אז בואו נתחיל
נישת השעונים היא אחת מהנישות הוותיקות והחזקות שתמיד גדלה ויש לה ביקוש רב, היום אנחנו נסקור את עשרת השעונים שכדאי להתמקד בהם.
שעון מסוג: Smartwatch #1
שעונים חכמים הם חלק בלתי נפרד מאיתנו עם מעל ל 22 מיליון חיפושים בשנה זה אחד מהשעונים הנמכרים ביותר.
עם מגוון רחב של סוגדים גדלים ועיצובים לא תהיי לכם בכלל בעיה לתחיל למכור שעונים כאלה.
שעון מסוג: Marble Watches #2
עוד שעון שתופס תאוצה בזמן האחרון, בחצי שנה האחרונה נמכרו רק בחנות אחת מעל 17 אלף שעונים… ללא ספק שאלה שעונים שמתחילים להיכנס לתודעה כדי לשים עליהם עין.
שעון מסוג Starry Skies Watch #3
אחד השעונים עם העיצובים היפים ביותר שנתקלתי בהם, עם מראה ייחודי ולא מהעולם הזה אין סיבה שלא נצליח למכור את השעון היפה הזה.
המכירות של השעון הזה פשוט מדהימות ובחודש האחרון תופסות תאוצה מעל 1300 הזמנות בחנות אחת.
פריצה לתודעה עם שעון כזה יכול להיות ממש טוב בפלטפורמות כגון פייסבוק ואינסטגרם, נרצה ליצור קשר עם משפיעים כדי שיעזרו לנו לקדם את המוצרים שלנו.
שעון מסוג : Wooden Watches #4
משחר ההיסטוריה עץ היה הדבר שבני אדם נצרכו לו מראש, עזר לנו להדליק מדורות להקים בתים.
והיום הוא מוצא את עצמנו על היד שלנו כשעון מרהיב ומדהים ביופיו.
הטרנד החדש הזה בהחלט משגע את כולם עם למעלה מ 70 אלף חיפושים בחודש לסוג שעון זה.
מכיוון שלשעון הזה יש המון חיפושים בחודש, אפשר לעשות מודעה בגוגל כדי להגביר את החשיפה של החנות שלנו למוצרים אלה.
שעון מסוג : Luminous Watch #5
שעונים אלה מהירים כבר המון חנויות למרות שהחיפושים עבור מוצר זה אינם גובהים במיוחד.
ניתן להוסיף אותם כדי לעורר מכירה אצל הלקוח והוא יקנה אותו בדחף הרכישה שלו.
מעל 2200 מכירות לשעון מסוג זה ללא ספק שיש עם מה לעבוד.
אולי לא יחפשו שעון מסוג זה אבל אם כבר יתקלו בו אין סיבה שלא יקנו אותו בנוסף.
שעון מסוג : Analog Watch #6
מילת המפתח "שעון אנלוגי" כוללת 33,100 חיפושים חודשיים המוכיחים את הכוח שלה.
אלו השעונים שקדמו לשעונים דיגיטליים והם ללא ספק עד היום הנמכרים ביותר ואהובים ביותר.
שעון זה, ואחרים בדיוק כמו זה, ניתן לקדם בדרכים שונות.
תוכלו להפעיל מודעות ב- Facebook, ב- Instagram ובקניות ב- Google, אשר נוטות להיות חזותיות יותר
אשר יסייעו למשוך לקוחות שמעוניינים בסגנון זה. תוכלו גם לבצע אסטרטגיית קידום מכירות כדי להגביר את המכירות שלכם לחנות השעונים שלכם לאורך זמן.
מה שיביא להוזלת עלויות המודעה שלך.
שעון מסוג Luxury Watch #7
שעוני יוקרה הם שעונים מאוד פופלרים וייפים, הם לא צריכים להיות יקרים אבל הם כן צריכים להראות כאלה.
עם מראה יוקרתי ומחיר זול אין סיבה לא להוסיף קטגוריה זו לחנות שלנו ולהתחיל לייצר מכירות.
שעונים מסוג זה צריכים את הסטייל שלם כדי להתחיל למשוך לקוחות ולייצר מכירות.
מונח החיפוש "שעוני יוקרה" מקבל 49,500 חיפושים חודשיים המוכיחים כי לקוחות אוהבים את סגנון השעון הזה.
אם אנחנו יוצרים קולקציה של שעוני יוקרה בחנות שלנו, ייתכן שנרצה להוסיף גם שעוני נשים.
שעון מסוג : Minimalist Watch #8
אין יותר טוב מהפשוט, הפשוט ביותר הוא היפה ביותר ואתם יודעים מה גם הנמכר ביותר.
שעון מסוג זה תופס תאוצה כבר תקופה ארוכה עם למעלה מ 12 אלף חיפושים חודשיים, יש אנשים שם שללא ספק מעוניינים בשעון זה.
שעון מסוג זה האומנם לא נכמר הרבה בחצי שנה האחרונה רק 6000 מכירות , כדי לקדם אותו רצוי ליצור קשר עם משפיעים אשר יפרסמו את המוצר שלכם.
שעון מסוג : Kids’ Smartwatch #9
שעונים אלה תופסים תאוצה בזמן האחרון בקרב הורים לילדים אשר רוצים לעקוב אחרי הילדים שלהם.
עם חיבור GPS מובנה וחיבור לטלפון ההורים יכולים תמיד להיות במעקב אחרי הילדים.
לילדים יש שעון מגניב ולהורים יש קצת פחות דאגות.
הורים יכולים גם לשלוח הודעות כגון לספר להם כי ארוחת ערב מוכנה או שזה הזמן לחזור הביתה, כך שהם יכולים לתקשר איתם כאשר הם לא שם.
כמו כן, ההורים יכולים לפקח על הפעילות הגופנית של הילדים שלהם.
לשעון ספציפי זה יש מעל 3,400 מכירות בחצי השנה האחרונה מגמה זו צפויה להמשיך לעלות במהלך השנה.
שעון מסוג : Kids’ Walkie Talkie Watch #10
נוציא לרגע מהמשוואה את זה שהשעון מראה מה השעה.
לילדים יש גם את היכולת לשחק אחד עם השני ולתקשר אחד עם השני וכמו שאומרים All In One .
הורים יכולים ליצור קשר עם הילדים שלהם גם ללא טלפון ולעדכן אותם שארוחת הערב מוכנה, או שהגיע זמן למקלחת.
לטרגט הורים של ילדים הרוצים לקנות לילדים שלהם שעון מסוג זה קל ופשוט.
נחפש הורים לילדים בגילאים מוקדמים, הורים הרוצים לנתק את הילדים קצת מהטכנולוגיה,הורים לגיל הרך.
סיכום
אחרי שסקרנו את השעונים החמים שתופסים תאוצה לשנת 2019, כל מה שנשאר לנו לעשות זה חקר שוק טיפה יותר מעמיק.
להבין מי קהל היעד שלנו ואיך אנחנו רוצים לחדור לשוק להקים את החנות שלנו ולהתחיל לייצר כסף לעצמנו.
בהצלחה 🙂