מסתמן החל מ 7 למאי פייפאל לא תחזיר לנו עמלה על עסקאות שבוטלו

מסתמן החל מ 7 למאי פייפאל לא תחזיר לנו עמלה על עסקאות שבוטלו

פייפל נחושים בדעתם להקשות עלינו הסוחרים עוד קצת, עם ההכרזה שכנראה הולכת לצאת בימים הקרובים.

החל מ 7 למאי לא נקבל מפייפל את עמלת מכירה במידה והעסקה בוטלה ע״י הלקוח מסיבה כזו או אחרת, גם אם עדיין לא שלחנו לו את המוצר.

פייפאל היא אחת מהפלטפורות המועדפת על סוחרים וקונים ברשת,המון עסקים משתמשים בה,כגון: איביי, אמזון, אלי אקספרס שופיפיי ואחרות.

החזרים כספיים ללקוח מאז ומעולם היו חלק בלתי נפרד מניהול חנות אינטרנטית, חלק מהמוכרים אפילו מציע לקונים אופציה להחזר כספי בתוך טווח ימים מסויים.

מה ההצהרה הזו אומרת?

פייפאל לוקחת על כל עסקה 2.9% אנחנו מוכרים ללקוח מסוים טלפון נייד, הטלפון עולה 1000 ש״ח.

פייפאל לוקחת על העסקה הזו מחיר של 107 ש״ח עבור העסקה, עכשיו הלקוח ביטל את העסקה ורוצה החזר כספי.

פייפל עדין משאירה אצלה את 107 ש״ח עבור העסקה למרות שהיא התבטלה במקום לתת לנו את הכסף בחזרה.

עכשיו תחשבו על מאות עסקאות כאלו שקורות לנו בחנות.

הרי תמיד יהיו החזרים ובקשות להחזר כספי, איך אנחנו מתמודדים עם כל זה?

לפייפאל יש לא מעט מתחרים המציעים מגוון אופציות תשלומים

אחת הן היא ענקית המסחר איביי עם שירות תשלומים משלה, במידה ופייפאל תמשיך בכיוון הזה, זה יכול להיגמר לא כל כך טוב בשבילה.

שכן המוכרים יתחילו לחפש אלטרנטיבות אחרות במקום להשתמש בפייפאל.

דוגמת: אופציית התשלומים של איביי וישנם עוד חברות שהדלת פתוחה בפניהם לדוגמא Zelle שגם לה יש שירות של ביצוע תשלומים.

Zelle עובדת עם החברות הגדולות כגון ויזה אמריקן אקספרס מאסטרקארד ואחרות.