כתיבה שיווקית יש כוח והשפעה על מה שאנחנו עושים, אם כתיבה שיווקית כתובה לנו בצורה טובה ויעילה, זה משפיע על הגולשים שלנו.
ויכול להניע אותם לפעולות שאנחנו רוצים כגון: הרשמה,רכישה ועוד דברים, אך אם הכתיבה היא לא טובה אנחנו יכולים לאבד המון גולשים ולקוחות.
כיצד ניתן למשוך גולשים ולהגדיל את יחס ההמרה?
כתיבה שיווקית ישנם מספר מטרות, המטרה העיקרית היא להניע לפעולה את מי שקורא את הטקסט.
המטרה של טכניקה זו היא לגרום לגולש להמשיך להישאר לקרוא את הטקסט עד הסוף והכי חשוב זה להניע אותו לפעולה.
מחקרים מראים שהגולש הממוצע בוחר אם להישאר בדף אינטרנט בין 4-6 שניות, זה הזמן הקצר והיחיד שיש לנו כדי לעניין אותו.
נרצה להשתמש בכותרות בולטות, צבעים שמושכים את העין והכי חשוב טקסט עשוי טוב.
מטרה נוספת היא כמובן קידום במנועי החיפוש, ככל שנשתמש במילים רלוונטיות ונכונות והתוכן שלנו יהיה איכותי.
ככה כשגולש מבצע חיפוש אנחנו נופיע לו רלוונטים ביותר.
כיצד לרשום כתיבה שיווקית מוצלחת?
- נרצה להציג את המסרים בצורה הברורה ביותר, ללא הקדמות מיותרות.
- שימוש בכותרת ראשית וכותרת משנית תעזור לקורא להתפקס.
- כתיבה של פסקאות קצרות.
- הדגשת מילים הקשורות למסר שאנחנו רוצים להעביר.
- שימוש בגרפים טבלאות ותמונות הממחישות לגולש מאשר טקסט כתוב.
- מעבר על טקסט ותיקונו, תוך הסרה של מילים מיותרות.
חשוב לזכור – טובת הגולש עולה על הכל, אנחנו צריכים להנגיש לו את התוכן בצורה הטובה ביותר, אנחנו נכתוב תוכן קודם לגולש ולאחר מכן למנועי החיפוש.
אל תדאגו האלגוריתם של גוגל יודע בדיוק איך להתאים את המידע שלנו לגולש.