כרטיס ביקור דיגיטלי משיג לקוחות רבים יותר לעסק ומוזיל את עלויות הפרסום

שיתוף תמונות

במה נעסוק בכתבה

כפי שניתן לראות בסוף כנסים, לאחר שבעלי עסקים מחליפים כרטיסי ביקור ביניהם, רוב הכרטיסים מוצאים את עצמם בפח ליד דלת היציאה או נשכחים במגירה בבית או במשרד.

לעומת זאת, כרטיס ביקור דיגיטלי שנמסר ללקוח פוטנציאלי נשמר אצלו מרגע קבלת הכרטיס ועד לרגע הרכישה.

במאמר הבא נסביר איך הכרטיס הדיגיטלי מאפשר זאת, ונעבור על כל מה שחשוב לדעת לפני שקונים כרטיס ביקור דיגיטלי על מנת שנוכל להפיק ממנו את המיטב.

מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי ואיך הוא משיג יותר לקוחות?

כרטיס ביקור דיגיטלי נמצא באתר אינטרנט. הוא מעוצב בהתאמה לעסק ומכיל כפתורים מהירים ליצירת קשר עם בעל העסק.

הכרטיס מכיל את כל התוכן הרלוונטי על העסק והשירות/ המוצר שהוא מציע.

הכרטיס משמש כמיני אתר שיווקי לעסק, עם תוכן ממוקד על השירותים/ מוצרים של העסק.

הכרטיס עוזר להמיר יותר לקוחות פוטנציאלים ללקוחות משלמים, בזכות היכולת שלו לשמור על קשר עם הלקוח מרגע קבלת הכרטיס ועד רגע הקנייה.

ברגע שהלקוח קיבל את הכרטיס הדיגיטלי, הוא יכול לשמור את פרטי בעל העסק בשתי דרכים:

1. ניתן להוריד קיצור דרך לכרטיס על גבי מסך הבית של הטלפון הנייד.

בצורה הזו הלקוח יוכל לגשת לכרטיס בכל רגע, לקרוא אינפורמציה על השירות שבעל העסק מספק ובשעת הצורך ליצור איתו קשר במהירות, דרך הכרטיס.

2.כשהלקוח נכנס לכרטיס, הוא יכול להוסיף את בעל העסק לאנשי הקשר שלו בלחיצת כפתור אחת.

ברגע שהלקוח יזדקק לשירות/ מוצר שבעל העסק מציע, הוא יוכל ליצור איתו קשר מיידית.

בנוסף ליכולת לשמור על קשר עם הלקוחות מרגע קבלת הכרטיס ועד רגע הקנייה, לכרטיס הדיגיטלי יש יתרונות רבים נוספים, המאפשרים להשיג יותר פניות ולידים באמצעותו, עליהם נדון בהמשך המאמר. 

יתרונות נוספים  של כרטיס ביקור דיגיטלי?

  • מיני אתר שיווקי של העסק

לעומת הכרטיסים הישנים, כרטיס ביקור דיגיטלי מכיל תוכן רב על העסק ושירותיו.

התוכן מאפשר ללקוח לקרוא מידע נרחב וממוקד על העסק והשירותים שהוא מציע, הייחודיות שלו ולהכיר את בעל העסק באופן אישי.

התוכן הממוקד, התמונות והמידע, שנימצא בכרטיס, משמש גם כמיני אתר שיווקי, אותו ניתן לפרסם כדי להשיג יותר פניות ולידים דרכו.

  • מקודם בתוצאות החיפוש של גוגל

הכרטיס הדיגיטלי מספק נוכחות אינטרנטית לעסק שלך, בשל היכולת שלו להיות מקודם במנוע החיפוש של גוגל.

כרטיס ביקור דיגיטלי חכם שניבנה נכון יקודם במנוע החיפוש של גוגל, בצורה כזו שיהיה ניתן למצוא אותו בביטויים ספציפיים שמחפשים בגוגל.

כמובן שבביטויים תחרותיים יותר, הוא לא יגיע למקומות הראשונים, אך עדיין ניתן לקדם אותו בביטויים פחות תחרותיים ובחיפושים של שם העסק. 

  • חוסך עלויות הדפסה ותמיד עדכני

לעומת הכרטיסים הישנים, כרטיס ביקור דיגיטלי לא דורש שום עלות הדפסה.

ניתן לשלוח את הכרטיס אינספור פעמים באמצעות הפלאפון הנייד.

הכרטיס הדיגיטלי תמיד מכיל תוכן ופרטי יצירת קשר עדכניים על העסק.

  • צובר רשימות תפוצה של לקוחות פוטנציאלים

כרטיס ביקור דיגיטלי מכיל כפתורים מהירים לרשתות החברתיות של העסק.

ככל שהעסק צובר יותר עוקבים ברשתות האלו, כך הוא

יכול להציע ליותר אנשים הצעות נוספות גם בעתיד לשירותים/ מוצרים שונים.

אלו שעוקבים אחר העסק ברשתות החברתיות, כבר מכירים וסומכים על בעל העסק, מכיוון שהם כבר צרכו את השירות/ המוצר שלו או את התוכן שהוא מעלה. 

דבר שמעלה את  הסבירות לרכישה בעתיד.

בנוסף לזה, בכרטיס דיגיטלי ניתן להוסיף גם טופס להשארת פרטים.

ברגע שלקוח השאיר מספר טלפון/ כתובת מייל, בעל העסק מקבל את הפרטים למייל שלו, והם נכנסים לרשימת דיוור.

כך הוא יוכל למכור לו טלפונית, ולהמשיך להיות איתו בקשר ע"י שליחת תוכן במייל/ סמס ולהציע שירותים נוספים באופן אוטומטי גם בעתיד.

  • מעביר תנועה של גולשים לאתר

במידה ויש לכם אתר או חנות אינטרנטית, כרטיס ביקור דיגיטלי יכיל כפתור המעביר את הגולשים לאתר/ חנות אינטרנטית שלכם בלחיצה עליו.

דבר המעלה את החשיפה לאתר שלכם והגולשים המעוניינים יוכלו להגיע לאתר ולקרוא אינפורמציה נוספת ולרכוש ממוצריך.

כמובן שזהו כפתור אופציונאלי בלבד, אך הוא יכול להועיל מאוד לבעלי אתרים או חנויות דיגיטליות.

מה כרטיס ביקור דיגיטלי חכם צריך להכיל?

כרטיס ביקור דיגיטלי חכם שניבנה נכון, צריך להכיל מספר דברים שישפרו את היעילות שלו ויעזרו לו להמיר יותר לקוחות משלמים.

  • כפתורי יצירת קשר במספר דרכים

כדי להניע את הגולש לפעולה של יצירת קשר, חשוב לאפשר לו יצירת קשר בקלות רבה.

כל לקוח מעדיף ליצור קשר בצורה שונה.

 חלק מהלקוחות מעדיפים לשלוח הודעה 

בוואטסאפ, חלק במייל, חלקם יעדיפו להשאיר פרטים וחלק רוצים להתקשר ממש עכשיו.

חשוב לספק כמה שיותר אפשרויות של יצירת קשר ללקוח, בכל אזורי הכרטיס, כך שהלידים החמים יוכלו ליצור קשר במהירות.

בנוסף, הלקוחות שמרגישים צורך לקרוא מידע נוסף, יוכלו לקרוא מידע נוסף, וליצור קשר בסוף הקריא.

  • תוכן רלוונטי ומוכר

כדי לאפשר ללקוחות שקיבלו את הכרטיס להיזכר במהרה בשירות או המוצר שאתה מציע.

חשוב לספק תוכן ממוקד על השירות ועל העסק.

להסביר מה אתה מציע, במה אתה מתמחה ולהכיר מי עומד מאחוריי העסק.

חשוב לציין, התוכן בכרטיס צריך להיות ממוקד על השירות/ המוצר שאתה מציע ולא ארוך ונרחב כמו באתר רגיל.

  • האישיות מאחורי העסק

חלק חשוב לא פחות, הוא הבן אדם שעומד מאחורי העסק. 

בסופו של דבר, אנשים קונים מאנשים, ככל שתוכל להתחבר יותר ללקוח ולהעביר לו תחושה של יחס אישית והיכרות מוקדמת, כך יעלה הסיכוי שהגולש ישאיר פרטים.

לכן, חשוב להוסיף לכרטיס תמונה של בעל העסק (אם רלוונטי, גם של הצוות) יחד עם אודות קצר ואף אפשר להוסיף סרטון תדמית.

  • מותאם למנוע החיפוש של גוגל

כפי שהזכרתי קודם לכן, כרטיס ביקור דיגיטלי חכם שניבנה בצורה נכונה בנוסף לכל אלה גם יקודם בתוצאות החיפוש של גוגל.

חשוב לוודא עם החברה שבונה את הכרטיס, שהכרטיס מותאם לתוצאות החיפוש של גוגל.

וידאת שהכרטיס מותאם לתוצאות החיפוש בגוגל? מומלץ גם להשקיע בתוכן ולדאוג שהוא יכיל את מילות המפתח הרלוונטיות יחד עם שם העסק, כדי לשפר את הסיכוי שהוא יקודם בביטויים האלו.

כמה עולה כרטיס ביקור דיגיטלי חכם?

התשלום עבור כרטיס ביקור דיגיטלי, מתבצע בצורה מעט שונה מהכרטיסים הרגילים.

בכרטיסים הרגילים, התשלום הינו עבור עיצוב הכרטיס ועלות הדפסה לפי כמות כרטיסים שרוצים. וכמובן הדפסה חוזרת עם כל שינוי בפרטים. 

התשלום עבור כרטיס ביקור דיגיטלי הינו חד פעמי עבור עלות הבנייה והעיצוב שלו ועלות שנתית שמתחילה מהשנה השנייה עבור האחסון והתחזוקה שלו.

בעצם כל אתר שנימצא באינטרנט דורש תשלום שנתי עבור אחסון ותחזוקה וכך גם כרטיס הביקור דיגיטלי.

המחיר משתנה מחברה לחברה ובהתאם  לחבילה הנבחרת, לתוכן והערך הנוסף שמקבלים עם הכרטיס.

סיכום

כרטיס ביקור דיגיטלי ממיר הרבה יותר לקוחות לעומת הכרטיס הישן מנייר.

רבות בזכות היכולת שלו לשמור על קשר עם כל לקוח מרגע קבלת הכרטיס ועד לרגע הרכישה.

הכרטיס מכיל את כל התוכן הרלוונטי על השירות/ המוצר שהעסק מציע, בשילוב כפתורים מהירים ליצירת קשר במגוון דרכים.

בזכות התוכן הקיים בכרטיס, הוא משמש גם כמיני אתר של העסק (שמקודם במנוע החיפוש של גוגל).

דבר שמאפשר לקדם אותו ברשתות החברתיות ולקבל יותר פניות ולידים.

קיים חיסכון בעליות הדפסה והוא תמיד זמין ומעודכן בפלאפון, על גבי מסך הבית של בעל העסק ושל הלקוח.

הכרטיס הדיגיטלי מתאים לבעלי עסקים שרוצים לשמור על קשר עם הלקוחות ולהגביר את הנוכחות האינטרנטית של העסק.

קצת מכותב המאמר

היי, אני אורי ינקוביץ, כותב המאמר ומנהל האתר

smart and digital המתמחה בבניית כרטיסי ביקור דיגיטליים עבור בעלי עסקים קטנים ובינוניים.

אני עוסק בשיווק דיגיטלי ובניית אתרים, כותב מאמרים בנושאים אלו גם באתר שלי.

אשמח לשמוע מה אתם חושבים ולשאול כל שאלה בתגובה בתחתית המאמר.

ספרו לנו מה אתם חושבים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *