כל מה שצריך לדעת על קידום אורגני בגוגל

כל מה שצריך לדעת על קידום אורגני בגוגל

קידום אורגני בגוגל

בעולם של היום גוגל היא השולטת החלטית בתחום מנועי החיפוש אין דבר שהיא לא יודעת עלינו ומה אנחנו עושים .

היא מכירה אותנו יותר ממה שאנחנו מכירים את עצמנו ויודעת להתאים לנו תוצאות חיפוש רלוונטיות על סמך חיפושים שעשינו בעבר

אתרים שביקרנו בהם , או מילות חיפוש שכבר הקלדנו , איך אנחנו יכולים לנצל את השיטה הזו לטובתנו?

אנחנו כבעלי חנויות תמיד נרצה להגיע ללקוחות פוטנציאלים , כאשר הם מחפשים בגוגל מילות חיפוש הקשורות בנושא שלנו אנחנו נרצה לקפוץ להם כתוצאה רלוונטית.

היום אני אסקור את 10 הדברים שאנחנו חייבים לבצע בשביל קידום אורגני טוב בגוגל

תגיות מטא – תיאור המופיע במנועי החיפוש של גוגל , יש לכתוב כותרות נכונות וברורות.

מפת אתר – קובץ הנקרא Sitemap המאפשר לעכביש/רובוט של גוגל לסרוק בקלות ובמהרה את האתר למטרת הצגתו וחיפוש תכנים חדשים.

תוכן איכותי – כתיבת מאמרים בעלי תוכן רלוונטי תוך שימוש במילות מפתח רלוונטיות המתארות את הנושא עליו אנחנו כותבים , כך שהם יעברו אופטימיזיציה.

שרתים ודומיינים – דומיינים לוקאלים עם שרת אמין יציב ומאובטח , עוזרים מאוד לקידום האתר בגוגל.

קישורים נכנסים – קישורים חיצונים המפנים לאתר שלנו מאתרים איכותיים , רצוי מאוד להכניס בטקסט של הקישור מילות מפתח מקשרות.

מבנה עמוד וקוד – היצמדות לכללי הכתיבה באינטרנט ושרשור כותרות נכון (H1-H6), שימוש בכותרות מתארות עבור קישורים וטקסט אלטרנטיבי לתמונות.

ככל ששפת האתר תהיה חדשנית יותר ובעלת אופטימיזציה לקוד האתר בצורה המוגברת ביותר, האתר יועדף על פניו מתחריו.

וותק דומיין – אתרים וותיקים ברשת מקבלים תעדוף לקידום אורגני ,לכן חשוב מאוד להתמיד ולהשקיע בדומיין.

רשתות חברתיות – ככל שהאתר יהיה ענף יותר מבחינת פעילות ברשתות מקבילות (פייסבוק, טוויטר, גוגל+ וכו') תהינה השפעה גדולה יותר על ערכו.

חווית הגולש – תנועה מסיבית בעלת אחוז נטישה נמוך מול אחוז שהייה והקלקות גבוהה ככל שניתן יטיבו מאוד לביצוע פעולות הקידום.

מערכת ניהול cms חברותית למנוע החיפוש – בגרסה עדכנית ככל האפשר, כגון וורדפרס או ג'ומלה אשר ידועות כיעילות יותר מול מנוע החיפוש ומקבלות תעדוף על פני מערכות מיושנות יותר נתפסות כפחות יעילות.

דבר נוסף וחשוב!

הפרמטר החשוב ביותר בתהליך קידום אורגני בשנת 2016 הוא ללא ספק התאמת האתר למובייל (מכשיר נייד) או במילים אחרות.

בניית אתר רספונסיבי שמתאים את עצמו לכל סוגי הרזולוציות, ללא התאמה אידאלית לפי הדרישה של גוגל, יהיה בלתי אפשרי לקדם את האתר בצורה אורגנית.