בממוצע אנחנו נתקלים ביום יום באלפי מותגים שמקיפים אותנו, אנחנו נחפשים לכל כך הרבה מותגים שז מטורף.
כמה מטורף ביום אחד אנחנו נחשפים למעלה מ 2000 מותגים , זה יכול להיות ממברשת השיער שלנו ועד למשחת השיניים , הנעליים שאנחנו נועלים, והאוכל של חיית המחמד שלנו.
איך אנחנו יכולים לגרום לאנשים לשים לב למוצרים שלנו ולמותג שלנו בתוך כל הבלאגן הזה?
היום זה לא מספיק רק להגיד אני נותן שירות טוב, אצלי המחירים הם זולים, או המוצר שלי הוא הטוב ביותר.
אתם יודעים למה?.. כי כמוכם גם כל שאר המתחרים האחרים אומרים את זה, במה אתם שונים מם?
כאן נכנס אלמנט הבידול!
את הבידול נרצה ליצור במתן ערך מוסף ללקוח, לתת לו משהו אקסטרה שהמתחרים לא מספקים.
- ספקו לו מענה לצרכים הפיזיים והחומריים שלו
- צרו חיבור בין המוצר שלכם לערכים של הלקוח
- גרמו ללקוח תחושה של צמיחה והעצמה אישית.
מענה פיזי לצרכים של הלקוח זה בעצם (הצרכים הפיזיים של הצרכן מתוך המוצר הנרכש).
תגרמו ללקוח להתאהב במוצר שלכם שהוא ירגיש מחובר אליו , שהמוצר יקח חלק בערכים של הלקוח.
אלמנט נוסף זה הרגשת הצמיחה אצלך הלקוח תגרמו לו להרגיש שעם המוצר הוא מתקדם הוא מצליח, והשמיים הם הגבול.