איך להקים חנות אינטרנטית מצליחה עם AutoDS צעד אחר צעד

איך להקים חנות אינטרנטית מצליחה עם AutoDS צעד אחר צעד

במה נעסוק בכתבה

ככה תקימו את חנות האיקומרס שלכם בצורה הטובה ביותר בשילוב AutoDS.

זה יכול להיות אתגר גדול לבנות את חנות דרופשיפינג מצליחה משלך אם לא עשית זאת קודם.

יש הרבה צעדים שתצטרך לקחת בחשבון, וקיים סדר מבני שתצרטך לעשות לפני שתתחיל, זה יחסוך לך הרבה בלאגן וכאב ראש מיותר.

במאמר זה תוכל למצוא מדריך מפורט צעד אחר צעד לבניית חנות דרופשיפינג מצליחה ולהגדיר אותה בדיוק כמו שאתה צריך.

1. בצע מחקר שוק ובחר נישה

אם לא התחלת לחקור את השווקים השונים שנמצאים שם בחוץ, בחר נישה שכבר יש לך תשוקה אליה.

לדוגמא, אם אתה אוהב חיות מחמד, נסה את נישת חיות המחמד.

אם אתה אוהב אופנה, לך על נישת הבגדים / ההלבשה. אם אתה אוהב לטייל בחיק הטבע / קמפינג / טיולים, לך לנישה זו.

יש מגוון אינסופי לבחירה. בדוק אם יש שוק כמו גם מוצרים שמוכרים סביב הנישה שלך.

השתמש בכלים כמו Google Trends כדי לחקור את העניין הגובר בנישה שלך.

לדוגמה, הנה תרשים המגמה ההולך וגדל של "חיטוי אוויר":

find your niche to build your successful dropshipping store
Image Credit: autods.com

לאחר שתמצא את הנישה שמעניינת אותך,השלב הבא הוא בדיקת מוצרים זו הדרך היחידה לגלות אם מצאת את המוצא המנצח שלך.

אבל אתה לא צריך לנסות לבדוק מוצרים שלדעתך ימכרו על סמך תפיסה. לשם כך יש צורך במחקר מוצרים כדי לבחון את המוצרים בסבירות הגבוהה ביותר להצלחה.

2. מחקר מוצרים

המפתח לבניית חנות דרופשיפינג מצליחה הוא למצוא מוצרים מנצחים באמצעות מחקר מוצרים.

ככל שתשקיע יותר עבודה בשלב המחקר, כך תשיג תוצאות טובות יותר ותוצר מנצח.

אל תנסה להאיץ את שלב מחקר המוצר. עבודה קשה בחלק זה חיונית להצלחת החנות שלך. גידול כל עסק מקוון הוא השקעה ויש להתייחס אליו ככזה.

ישנן דרכים רבות לחקור מוצרים שיימכרו. למרות שהשוק עצום והתחרות קשה. אך אין צורך בכלי מחקר מוצרים שעולים מנויים חודשיים.

אתה יכול להשיג את אותן התוצאות בעל ידע מתאים ושימוש בכלים הנכונים.

אתה יכול ללכת עם מציאת מוצרים פופולריים באמצעות AliExpress Dropshipping Center.

באמצעות שיטה זו תוכלו לחקור אילו מוצרים למכור במסגרת הנישה שלכם.

מרכז Dropshipping AliExpress נותן לך הכל החל מהיסטוריית מכירות, ניתוח מתחרים, גרפים ותרשימים שיעזרו לך לבצע את חקר המוצרים שלך בצורה הנכונה תוך שימוש בכלים הנכונים.

3. זהה מי המתחרים שלך

ברגע שתמצא עניין הולך וגובר בנישה שלך, עליך לדעת מי המתחרים שלך ומה יש להם להציע.

בדרך זו תוכל ללמוד מה נמכר הכי טוב בשוק זה ולהתחמק ממוצרים רוויים.

Ubersuggest הוא כלי נהדר לניתוח הנישה שלך. זה יציג בפניך מילות מפתח רלוונטיות, קישורים עם תוכן / מאמרים, וכן יראה לך אתרים אחרים שמוכרים אותו.

4. בנה את חנות הדרופשיפינג שלך

עכשיו כשקבעתם את הנישה שלכם וחקרתם מוצרים מנצחים, תוכלו להתחיל לבנות את חנות הדרופשיפינג המצליחה שלכם.

השלב הראשון הוא הרשמה לפלטפורמת המכירה שבחרת. במדריך זה אנו נשתמש ב- Shopify.

פשוט עבור אל Shopify כדי ליצור את חשבונך.

תן שם לחנות שלך
אם עדיין לא בחרת שם לחנות שלך, אל תדאג. כתובת האתר של החנות שלך תהיה http://storename.myshopify.com/ (ואילו "שם חנות" יהיה השם שבחרת).

אך ניתן בהמשך להפנות לשם הדומיין שלך (לדוגמא: www.youstorename.com).

לוגו חנות
מיתוג החנות שלך הוא חיוני. לקוחות לא רוצים לשייך את עצמם לחנויות לא ממותגות. אם אתה מעצב גרפי, אתה יכול ליצור לוגו חנות משלך.

אחרת, אנו ממליצים להשתמש בשירותי פרילנסרים כמו Fiverr כדי לקבל לוגו ייחודי לחנות שלך. המחירים עבור שירות זה מתחילים עד $ 5- $ 10 ללוגו:

find a logo for your dropshipping store
Image Credit: autods.com

ערכת נושא לחנות

ערכת נושא לחנות היא תבנית המותקנת בתוך החנות שלך ויוצרת את עיצוב החנות שלך ומציגה את "המראה והתחושה" של החנות שלך.

ישנן פריסות רבות ושונות בהן ניתן להשתמש. אנו ממליצים לבדוק את ערכות הנושא של Shopify עבור מבחר עצום של ערכות נושא בחינם ובתשלום לשימוש בחנות שלך.

יש יותר ממספיק ערכות בחינם לבחירה, התחל לבנות את חנות הדרופשיפינג הראשונה שלך בשנת 2020, ואל תמהר לקנות ערכות נושא בתשלום.

5. פתח חשבון באליאקספרס

יצירת חשבון באליאקספרס
יצירת חשבון באליאקספרס

AliExpress הוא שוק ידידותי לרמת Dropshipping מקוון.

יש להם מבחר עצום של מוצרים וקטגוריות שונות. המחירים שלהם נמוכים מכיוון שהם מיוצרים ונשלחים מסין.

זה אחד השווקים הטובים ביותר למצוא ולפנות לספקים וליצור קשר עסקי הדדי.

אם אין לך חשבון AliExpress, זה הזמן ליצור חשבון. עבור אל AliExpress וצור חשבון בחינם.

6. השיגו את תוכנת הדרופשיפינג שלכם

כשאתה מנהל עסק בדרופשיפינג, המפתח להצלחה במספרים גדולים הוא אוטומציה עסקית.

גם אם מחקר המוצרים שלך נמצא בנקודה שכבר התחלת למכור, תגיע למצב שאתה לא יכול להרשות לעצמך להרחיב את העסק עוד יותר.

הזמן מוגבל. יש 24 שעות ביום ורק כל כך מעט שאתה יכול לעשות ידנית.

הזמן הוא הסיבה שקיימת תוכנת דרופשיפינג. AutoDS מסייע לך לבצע אוטומציה של מרבית משימות היום יום, החל מתמחור מוצרים, ניטור מלאי, העלאת המוצרים שלך, חישוב עמלה קל, סקירה מלאה של העסק ועוד.

כל זה ישאיר לך את הזמן הדרוש לך כדי להמשיך ולגדול ולהרחיב את העסק שלך.

השילוב המלא של AutoDS עם Shopify
AutoDS מציעה את כל מה שאתה צריך בכדי לנהל עסק dropshipping אוטומטי מצליח. ועכשיו הוא משולב במלואו עם Shopify.

אם אתה עושה דרופשיפינג מ- AliExpress, ל- AutoDS יש תוכנית בחינם שתוכל להתחיל איתה.

כמו כן, ב- AutoDS יש מדריכים מלאים כיצד להירשם למערכת כדי שתוכל להתחיל את המסע שלך בשופיפיי.

מה זה בכלל AutoDS?

AutoDS היא אפליקציית דרופשיפינג אשר כוללת בתוכה כל מה שצריך בחנות דיגיטלית ב- Shopify
היא עוזרת למוכרים להפוך את עסק הדרופשיפינג שלהם לאוטומטי,
המאפשר להם להקדיש את זמנם היקר לדברים שהם אוהבים בחיים.

7. חבר את החנות איקומרס שלך עם AutoDS

dropshipping automation tool autods
Image Credit: autods.com

לאחר שקיבלתם את תוכנת הדרופשיפינג שלכם, עליכם לחבר אותה לחנות שלכם.

ב- AutoDS, זה פשוט מאוד להוסיף את חנות השופיפיי שלך.

אתה רק צריך לבצע כמה צעדים, ותהיה מוכן להתחיל ולהעלות את המוצרים לחנות שלך.

8. העלאת מוצרים לחנות שלך

העלאת מוצרים לחנות שופיפיי באמצעות AutoDS היא לא מסובכת בכלל.

במקום להעלות ידנית את המוצרים שלכם בזה אחר זה, לכתוב או להעתיק כותרות מוצרים, תיאורים, מפרט טכני, שמירת תמונות והעלאתם, אפשרו ל- AutoDS לדאוג למשימה גוזלת זמן זו.

9. שיווק החנות

גם אם עשית הכל נכון עד לנקודה זו, הצעד החשוב ביותר הוא הבאת תנועה לחנות שלך בצורה המעשית והמשתלמת ביותר.

אם החלק השיווקי לא נעשה כמו שצריך, לא משנה כמה שעות השקעת במחקר מוצרים ובניית החנות שלך. שיווק דורש ידע, תרגול וסבלנות.

ישנן שיטות שונות לשיווק החנות שלך או את מוצריה. הטכניקות הפופולריות ביותר כיום כוללות:

שיווק בדוא"ל

אחת השיטות הוותיקות שעדיין יעילה ומשמשת כיום. אם יש לך רשימת תפוצה עם הלקוחות הפוטנציאליים שלך, השתמש בה לקידום החנות או המוצרים.

כמו כן, תוכל ליצור בקלות הרשמה לניוזלטר ב- Shopify ולהתחיל לבנות את רשימת הדוא"ל שלך.

שיווק באמצעות משפיעים

אחת השיטות הטובות ביותר הנהוגות כיום לייצור תנועה היא בעזרת שיווק משפיעים.

זהו סוג של שיווק במדיה חברתית המשתמש באזכורי מוצרים של משפיעים.

במילים אחרות, אנשים הנחשבים כמומחים בנישה שלהם.

סוג זה של שיווק עובד מכיוון שהצופים סומכים על כך שהמלצות המשפיעים משמשות סוג של הוכחה חברתית ללקוחות הפוטנציאליים של המותג שלך.

פלטפורמות מדיה חברתית כמו אינסטגרם מחזיקות בכמה מהמשפיעים הגדולים באינטרנט.

קמפיינים למדיה חברתית

השתמש בפלטפורמות מדיה חברתית כגון Facebook, Instagram ו- Pinterest כדי להביא לקוחות פוטנציאליים לחנות שלך.

שתי הפלטפורמות מציעות פתרונות לבניית עסקים להפעלת קמפיינים כדי להעלות את המודעות למוצרים ולהמיר את הקוראים המעוניינים בלקנות.

הם אמנם דורשים עקומת למידה בהתחלה, אך ברגע שתתמקד כיצד להפעיל ולבצע אופטימיזציה של מסעות הפרסום שלך, ההזדמנויות והאפשרויות הן אינסופיות.

בדוק את Facebook for Business, Instagram Business ו- Pinterest Business לקבלת מידע נוסף על היתרונות וכיצד להפעיל מודעות ממומנות בפלטפורמות שלהם עבור המוצרים שלך.

Google Ads

גוגל היא אפשרות מצוינת נוספת להביא תנועה לחנות שלך.

הן אחת מחברות המודעות הוותיקות ביותר בעסק, כך שתוכלו לסמוך שהם מכירים את העבודה.

יש לך מגוון רחב של אפשרויות לבחירה. בחר את סוג המודעה שלך, מיקוד לפי קהל ומיקום, הגדר את התקציב שלך ותן לגוגל לעשות את הקסם.

תנועה אורגנית (SEO)

קידום אתרים מייצג "אופטימיזציה למנועי חיפוש" זהו תהליך של קבלת תנועה לאתר שלך בחינם, או באופן אורגני, באופן טבעי.

ישנן מספר דרכים לבצע אופטימיזציה של SEO שלך להבאת תנועה בחינם.

זו שיטה שלוקח זמן וסבלנות להתחיל לראות את התוצאות והיא חובה לטווח הארוך.

יישום SEO באתר שלך הוא בחינם אם יש לך את הידע לעשות זאת בעצמך.

אחרת, השתמש בשירותי פרילנסרים כדי לבצע את העבודה עבורך. כאמור, Fiverr היא דוגמה טובה למצוא אותם במחירים נמוכים:

search engine optimization
Image Credit: autods.com

לסיכום

זה דורש הרבה עבודה כדי לבנות את חנות דרופשיפינג מצליחה. קל ללכת לאיבוד או להיתקע בתהליך. בצע את הצעדים המוזכרים במדריך זה בכדי ליצור אותו בצורה הנכונה.

השתמש בשילוב AutoDS Shopify לאוטומציה של המשימות הגוזלות זמן. חקור מוצרים בדרך הנכונה כדי למצוא את המוצרים המנצחים עבורך והכי חשוב – למדו כיצד לשווק את החנות שלכם בשיטות הטובות ביותר הנהוגות כיום להבאת תנועה לחנות שלכם. מלבד חנות מצליחה, תהפכו גם את עצמכם למומחים לשיווק.

ספרו לנו מה אתם חושבים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *