מדיניות לאסטרטגיית שיווקית רחבה והתנהלות נכונה כולל SEO

מדיניות לאסטרטגיית שיווקית רחבה והתנהלות נכונה כולל SEO

במה נעסוק בכתבה

היום אנחנו נדון בנושא של אסטרטגיה שיווקית , כיצד לבחור מוצר ואיך ניתן לקדם אותו בצורה הטובה ביותר מבלי לבזבז כסף מיותר.

התוכן הזה מתעדכן מעט לעט לכן מומלץ להיכנס ולהתעדכן, בנוסף אני אשלח לכם הודעות ברגע שיעלה תוכן חדש ומתעדכן תוכן קיים.

אז מה נעבור במאמר הזה אתם בטח שואלים את עצמכם?

  • בדיקת רעיון למוצר – לבדוק נישה של המוצר, קושי הקמה של המוצר, לבדוק היתכנות ריווחיות.
  • לבדוק אם המוצר מתאים לאופי, למארג ולמטרות של החברה.
  • לבדוק סוג של שת"פ ואם הוא מתאים לאופי של העסק.
  • ניתוח אוואטר למוצר – עפ"י שיטה מובנת (לפי רצונות, פחדים, חששות, אמונות וחלומות).
  • בניית תוכנית שיווק – מחליטים איפה ואיך לשווק. במידת הצורך מקימים אתר למוצר.
  • תכנון המשפך השיווקי.
  • הקמה טכנית של המשפך השיווקי – דפי מכירה, דפי נחיתה, רשימות תפוצה, דף סליקה.
  • בניית המוצר.
  • בניית תקציב לתוכנית השיווקית.
  • בניית תוכנית השיווק – איך לחלק את התקציב לפלטפורמות השיווק הרלוונטיות שהוחלטה מראש.
  • התחלת טסטים של שיווק ובדיקת רווחיות ותועלת.
  • אם רווחי – ממשיכים בשיווק.
  • סקיילינג – היכולת לבצע צמיחה תזרימית מ0 ל-1000, מ 1000 ל-10000 וכו' בצורה מהירה.
  • בניית תוכנית אוטומציה למוצר.

אז אחרי שהבנו מה אנחנו הולכים לעבור, בואו נתחיל מנושא הראשון.

בדיקת רעיון למוצר

– לבדוק נישה של המוצר, קושי הקמה של המוצר, לבדוק היתכנות רווחיות.

לפני שנרצה בכלל להתחיל למכור מוצרים, אנחנו צריכים להכיר את תחום שאנחנו נכנסים אליו, מה הביקוש למוצר?

מה הקשיים שעומדים לפנינו לפני שנתחיל לעבוד, איך אנחנו הולכים להקים את מוצר, מה הצרכים שלנו לשם ההקמה שלו.

וסיבה נוספת ולא פחות חשובה, כמה נוכל להרוויח על מוצר אם בכלל?, אנחנו צריכים לבדוק שבאמת משתלם לנו להשקיע את הזמן והמאמצים שלנו במוצר.

ולוודא שיש לנו יכולת להרוויח עליו כסף, חשוב מאוד לעסוק חקר שוק ולהבין לעומק את הדברים, אחרת אנחנו נשקיע מאמצים במוצר ללא פוטנציאל.

ספרו לנו מה אתם חושבים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *