העלייה של טיקטוק למרכז המדיה החברתית הופכת אותה לפלטפורמה מצוינת לעסקים, עם נוכחות באפליקציה המספקת הזדמנות ענקית לנראות מוגברת של המותג ולצמיחה שלאחר מכן. בפוסט זה ניקח אותך דרך היתרונות הרבים של השימוש ב- טיקטוק כעסק קטן.
5 יתרונות של טיקטוק לעסקים
קודם כל חשוב שתדעו שניתן להוריד טיקטוק למחשב ולנהל משם את העסק או המותג שלכם בקלות ופשטות שזה אחד הדברים החשובים שצריל לקחת בחשבון שאנחנו רוצים לנהל את העסק שלנו.
1 – שפר את זהות המותג
בשנת 2021 היו ל-TikTok קרוב ל-78.7 מיליון משתמשים בארצות הברית. כאשר נתון זה צפוי לגדול ב-8% בשנה, ברור שנוכחות באפליקציה מספקת הזדמנויות רבות לצמיחה בזהות המותג ויכולת להתחבר לקהל גדול.
מה שמייחד את TikTok הוא הגישה הקלילה, ה"מזדמנת" והאישית שלו לשיתוף תוכן. כדי להשתמש באפליקציה בצורה יעילה ולהגיע לקהל רחב, עדיף להתאים את הטון המבוסס של הפלטפורמה ולבחור בהעברה הומוריסטית לתוכן שלך, או להציע קטעים מאחורי הקלעים. חנות הבגדים, זארה, למשל, משתמשת בפלטפורמה כדי לחלוק חוויות סוחפות בחנות, בעוד שב.מ.וו משתפת מאחורי הקלעים הצצות לצילום התוכן השיווקי שלה. בכל גישה שתנקוט, היצירתיות והזווית שלך יתרמו – ובתקווה ישפרו – את זהות המותג שלך.
2 – להגביר את המודעות למותג
באופן דומה, TikTok מציע הזדמנויות להגברת המודעות למותג. שיטה מרכזית להגברת המודעות למותג בפלטפורמה היא שימוש בהאשטאגים, המאפשרים ליוצרי תוכן לקפוץ על טרנדים פופולריים ולצבור אחיזה משמעותית מהפוסטים שלהם. בדומה לטוויטר ולפלטפורמות אחרות של מדיה חברתית, TikTok מאפשר למשתמשים לגלוש בסרטונים לפי נושאים מגמתיים והאשטאגים. זה אומר שעל ידי התאמת התוכן שלך לטרנד פופולרי, אתה יכול לשפר מאוד את מספר הצפיות שהסרטונים שלך מקבלים.
3 – שותף עם משפיענים
קשורה לבניית מודעות למותג היא הכמות העצומה של הזדמנויות לעבוד עם משפיענים כדי לקדם את המותג, המוצרים או השירותים שלך. פנייה למשפיענים עם עוקבים גדולים יכולה לעזור לעסק שלך להגיע לקהל הרבה יותר גדול. TikTok למעשה עזר לייעל את התהליך הזה עבור עסקים על ידי יצירת TikTok Creator Marketplace עם כלי ניתוח המאפשר לעסקים למצוא משפיען שמתאים להם.
4 – נצל את היתרונות של תוכן שנוצר על ידי משתמשים
תכונה נהדרת של TikTok היא שהיא מאפשרת למשתמשים להשתמש מחדש בתוכן שפורסם על ידי יוצרים אחרים, תוך שימוש בתכונות 'דואט' ו'תפר'. המשמעות היא שעסקים יכולים להשיק קמפיינים ביעילות על גבם של יוצרים אחרים בעלות נמוכה יחסית. דוגמה לכך היא קמפיין של Chipotle שהושק באביב 2020 בשם #ChipotleSponserMe. בנוסף לפרסום הקמפיין בעצמם, החברה גם פנתה לשישה משפיענים של TikTok וביקשה מהם לעודד את הצופים שלהם ליצור קשר עם Chipotle ב-TikTok ולבקש אוכל בחינם של Chipotle למשך שנה. הקמפיין הפך לוויראלי, ומשך יותר ממיליארד צפיות תוך מספר שבועות בלבד.
5 – להגיע לשוק היעד שלך מהר יותר
אמנם נוכחות בכל פלטפורמת מדיה חברתית פופולרית יכולה להיות דרך מצוינת למשוך לקוחות, אבל מגמות מעורבות המשתמשים של TikTok מצביעות על כך שזו האפליקציה שמציעה לעסקים את המרב עבור הכסף שלך. לאפליקציה יש 50 מיליון משתמשים פעילים מדי יום בארה"ב, כאשר משתמשים מבלים בממוצע 33 דקות ביום. זה שם את זה רק מאחורי פייסבוק במונחים של מעורבות יומיומית. זה אומר למעשה שאתה יכול להגיע לקהל גדול הרבה יותר מהר על ידי יצירת נוכחות בפלטפורמה.